Opis stanowiska pracy
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w ChełmieKomendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor Zespołu Gospodarki Mieszkaniowej w Sekcji Gospodarki Mieszkaniowej i Kwaterunkowej Wydziału Techniki i ZaopatrzeniaNadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- rozpatruje wnioski o zwrot kosztów dojazdu do służby, oblicza wysokość przysługującego świadczenia i sporządza listy wypłat w tym zakresie oraz wprowadza do systemu płacowego naliczone świadczenia,
- księguje opłaty za najem lokali mieszkalnych oraz dokonane wpłaty z tego tytułu.
- analizuje wpływy należności z tytułu najmu lokali, wysyła wezwania do zapłaty.
- potrąca należności z listy uposażeń, z tytułu opłat za najem lokali mieszkalnych.
- przygotowuje dla radcy prawnego dokumenty najemców posiadających długotrwałe zadłużenia.
- sporządza dla Pionu Głównego Księgowego informacje w zakresie przeterminowanych należności dochodowych oraz podjętych działań.
- rozlicza pobrane od najemców lokali mieszkalnych zaliczki za dostawę energii cieplnej do celów centralnego ogrzewania i ciepłej wody.
- ustala odległości drogowe od granic administracyjnych miejscowości zamieszkania do granic administracyjnych miejsca pełnienia służby.
Warunki pracyPraca administracyjno–biurowa, praca samodzielna, praca w podstawowym systemie czasu pracy, od poniedziałku do piątku w godzinach: 07.30 – 15.30. Narzędzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka, faks. Kancelaria znajduje się na II piętrze, dostęp przez klatkę schodową oraz windę. Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7.30 - 10.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2250,- zł.
Planowana data zatrudnienia: 21.01.2019 r.
Weryfikacja spełniania wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w części „DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA”. W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Wzór oświadczeń dostępny jest pod adresem http://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl w zakładce „Praca->Pracownicy cywilni->Oświadczenie”.
Oferty niekompletne oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Złożonych dokumentów nie odsyłamy. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
W celu usprawnienia procesu rekrutacji prosimy o wskazanie w ofercie danych kontaktowych: nr telefonu / adres e-mail. Kandydatki/kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie/mailowo o wyniku weryfikacji formalnej aplikacji oraz o terminie kolejnych etapów postępowania kwalifikacyjnego.
Techniki i metody naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, test wiedzy (fakultatywnie), rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (82) 568-53-39.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
w pracy związanej z prowadzeniem postępowań administracyjnych lub naliczaniem świadczeń pieniężnych
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- obsługa informatycznych programów użytkowych
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaDokumenty należy złożyć do: 2018-12-29
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm