Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Chełmie

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

22-100 Chełm, ul. Żwirki i Wigury 20

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • nadzór nad obiegiem dokumentów w zakresie działania kancelarii tajnej
  • organizowanie i koordynowanie pracy kancelarii tajnej oraz planowanie zadań w tym: przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, wysyłanie, udostępnianie, przekazywanie materiałów niejawnych
  • przekazywanie lub udostępnianie, za pokwitowaniem dokumentów niejawnych do właściwych jednostek lub komórek organizacyjnych albo dla pracowników oraz sprawowanie bieżącej kontroli postępowania nad tymi dokumentami, a także egzekwowania ich zwrotu
  • prowadzenie urządzeń ewidencyjnych dokumentów niejawnych
  • powielanie i rejestrowanie dokumentów niejawnych zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • gromadzenie przepisów niejawnych oraz prowadzenie i aktualizacja dziennika przepisów, a także udostępnianie i wydawanie przepisów
  • prowadzenie okresowych kontroli w zakresie postępowania oraz zabezpieczenia dokumentów niejawnych poza kancelarią tajną przez pracowników KMP w Chełmie
  • realizacja czynności związanych obowiązkiem rozliczania się policjantów i pracowników z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych pobranych z kancelarii tajnej
  • prowadzenie szkoleń oraz udzielanie informacji w zakresie sporządzania i obiegu dokumentów niejawnych


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

Praca biurowa, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

Budynek trzykondygnacyjny, brak wind. Podjazd dla osób niepełnosprawnych tylko na zewnątrz budynku. Stanowisko pracy usytuowane na drugim piętrze budynku, w pokoju biurowym wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy i inne urządzenia biurowe. Oświetlenie w pomieszczeniach pracy naturalne i sztuczne. Korytarz, drzwi wejściowe do budynku, pomieszczenia biurowe i sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Informacje dodatkowe można uzyskać pod nr tel. (082) 560-10-56 lub 560-10-52.

Proponowane wynagrodzenie : mnożnik kwoty bazowej 1,1207 co daje 2100,01 zł. miesięcznie oraz dodatek za wysługę lat. List motywacyjny, życiorys oraz oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.

Oferty należy składać osobiście od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 15:30 w Zespole Kadr i Szkolenia KMP w Chełmie lub przesyłać pocztą pod wskazany powyżej adres.

Oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu oraz złożone po terminie (liczy się data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu naboru.

Po weryfikacji formalnej ofert lista kandydatów zakwalifikowanych do dalszego etapu naboru zostanie opublikowana na stronie internetowej KMP w Chełmie.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
KMP w Chełmie nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach o podobnym charakterze.

Komenda Miejska Policji w Chełmie jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
praca kancelaryjno - biurowa (korespondencji niejawnej)

pozostałe wymagania niezbędne:

  • 1,5- 3 lata w administracji lub i rok doświadczenia w danym obszarze, praca kancelaryjno-biurowa (korespondencji niejawnej)
  • znajomość Ustawy o ochronie informacji niejawnych,
  • znajomość Ustawy o ochronie danych osobowych
  • obsługa komputera,
  • odpowiedzialność, komunikatywność,
  • zdolności organizacyjne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • uprawnienia dostępu do informacji niejawnych
  • znajomość przepisów dotyczących ochrony informacji niejawnych
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność
  • samodzielność


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie kandydata o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-06-15
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    08/06/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi