Opis stanowiska pracy
Komenda Powiatowa Policji w BolesławcuKomendant poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektorKomenda Powiatowa Policji w Bolesławcu
ul. Zygmunta Augusta 20
59-700 Bolesławiec
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- przyjmowanie korespondencji wpływającej do Wydziału Ruchu Drogowego w celu przekazania Naczelnikowi i Zastęcy Naczelnika, a następnie przydzielanie poszczególnym funkcjonariuszom i rejestrowanie w spisach spraw,
- prowadzenie dokumentacji Wydziału w systemie e-komenda,
- sporządzanie wykazów nałożonych mandatów karnych w celu przekazania ich do Dolnośląskiego Urzedu Wojewódzkiego drogą elektroniczną,
- prowadzenie rejestru wypadków i kolizji drogowych,
- prowadzenie rejestru zatrzymanych dowodów rejestracyjnych,
- sporządzanie wykazów poczty jawnej i przygotowywanie poczty w celu jej wysłania,
- przygotowywanie dokumentacji ostatecznie załatwionej celem przekazania jej do składnicy archiwalnej. Sporządzanie protokołów brakowania dokumentacji jawnej wytworzonej w Wydziale Ruchu Drogowego,
- zapoznanwanie funkcjonariuszy Wydziału Ruchu Drogowego z aktami prawnymi i przepisami oraz prowadzenie ewidencji kart zapoznania,
- prowadzenie ewidencji sprzetu specjalistycznego wykorzystywanego w Wydziale Ruchu Drogowego
Warunki pracy- praca wymaga szczególnej koncentraracji,
- praca w siedzibie urzędu I piętro bez windy, brak podjazdów, odpowiedniej szerokości drzwi i toalet dostosowanych dla osób niepełnosprawnych,
- praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami budynku
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Pełnomocnik Rządu ds. Równego Traktowania zaleca również stosowanie w ogłoszeniach o naborach form kandydatka/kandydat, zamiast wyłącznie form męskich.
Proponowane składniki wynagrodzenia: 2311,94 zł brutto miesięcznie wynikające z kwoty bazowej 1873,84 zł i mnożnika 1,2338 kwoty bazowej + dodatek za wysługę lat
Techniki i metody selekcji:
- weryfikacja ofert pod względem spełnienia wymogów formalnych,
- test wiedzy (w przypadku dużej ilości kandydatów),
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 75 6496258
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
w pracy kancelaryjno - biurowej
pozostałe wymagania niezbędne:- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2017-03-02
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu