Opis stanowiska pracy


Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor wojewódzki

Pl. Powstańców Warszawy 1, 50-153 Wrocław

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie postępowań administracyjnych z sprawach należących do właściwości Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w zakresie gleboznawczej klasyfikacji gruntów,
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach należących do właściwości Wojewody Dolnośląskiego w zakresie scalania i wymiany gruntów,
  • prowadzenie nadzoru nad działalnością organów administracji geodezyjnej i kartograficznej w zakresie stosowania przepisów rozporządzenia w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów oraz ustawy o scaleniu i wymianie gruntów,
  • rozpatrywanie i przygotowywanie projektów odpowiedzi na pisma, wnioski i skargi z zakresu gleboznawczej klasyfikacji gruntów oraz scalenia i wymiany gruntów,
  • przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi kierowane do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego we Wrocławiu w przypadku skargi złożonej na rozstrzygnięcie Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego lub Wojewody,
  • opracowywanie projektów stanowisk i wyjaśnień dla starostów w zakresie stosowania przepisów dotyczących gleboznawczej klasyfikacji gruntów oraz ustawy o scalaniu i wymianie gruntów,
  • prowadzenie nadzoru nad realizacją zadań wykonywanych przez marszałka województwa dotyczących analizy zmian struktury agrarnej i monitorowania zmian w sposobie użytkowania gruntów oraz ich bonitacji,
  • prowadzenie szkoleń dla pracowników organów administracji geodezyjnej i kartograficznej w województwie w zakresie gleboznawczej klasyfikacji gruntów oraz scalenia i wymiany gruntów.


Warunki pracy

- praca w siedzibie Urzędu,
- praca w terenie,
- wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub pojazdami nieprzystosowanymi do transportu osób niepełnosprawnych,
-stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na parterze z dostępem do światła dziennego,
-narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe,
-występowanie uciążliwych warunków pracy: sztuczne oświetlenie, praca siedząca, praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie,
-budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety.




Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Informacje o stosowanych technikach i metodach oraz zasadach uczestnictwa w naborze znajdują się na stronie internetowej www.bip.duw.pl w zakładce „praca w DUW”. Wszystkie oświadczenia powinny zawierać odpowiednią treść, datę i podpis (wzory oświadczeń, które kandydaci mogą wykorzystać zamieszczone są na stronie internetowej www.bip.duw.pl). Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu procesu naboru złożone aplikacje niszczone są niezwłocznie z wyjątkiem aplikacji kandydatów/kandydatek wyłonionych przez komisję przeprowadzająca nabór, które niszczone są po upływie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem/kandydatką wybranym/wybraną podczas naboru Administratorem danych jest Wojewoda Dolnośląski z siedzibą w: Wrocław 50-153, pl. Powstańców Warszawy 1. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Osoby składające oferty mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Obowiązek podania danych określonych w treści ogłoszenia wynika z art. 22(1) § 1 oraz art. 22(1) § 4 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy, w związku z art. 4 i art. 28 ust. 2b ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej. Ponadto, w celu usprawnienia procesu rekrutacji prosimy o wskazanie w ofercie danych kontaktowych: adres e-mail i nr telefonu, których podanie jest dobrowolne. Osoby zakwalifikowane, które spełnią wymagania formalne zostaną powiadomione o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (71) 340-64-08.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe geodezyjne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

5 lat doświadczenia zawodowego
w obszarze geodezji i kartografii

pozostałe wymagania niezbędne:

  • przeszkolenie: z zakresu gleboznawczej klasyfikacji gruntów prowadzone przez Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa w Puławach
  • szczególne uprawnienia: 1– geodezyjne pomiary sytuacyjno –wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, 2 –rozgraniczenia i podziały nieruchomości oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawych
  • znajomość ustawy o scalaniu i wymianie gruntów
  • znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne
  • znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • znajomość Kodeksu Cywilnego oraz przepisów wykonawczych w tym:
  • rozporządzenia w sprawie klasyfikacji gruntów
  • rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków
  • rozporządzenia w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania ich wyników do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
  • znajomość systemów informacji o terenie oraz standardów wymiany danych ewidencyjnych i geodezyjnych (GML, SWING, SWDE)
  • komunikatywność
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • umiejętność komunikacji pisemnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • szczególne uprawnienia: 5–geodezyjne urządzanie terenów rolnych i leśnych.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie i szczególne uprawnienia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających szczególne uprawnienia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-04-03
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    22/03/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi