Opis stanowiska pracy


Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor wojewódzki

Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
ul. Wały Chrobrego 4
70-502 Szczecin


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie postępowań administracyjnych w I i II instancji w sprawach z zakresu ewidencji gruntów i budynków oraz klasyfikacji gleboznawczej gruntów.
  • Prowadzenie czynności kontrolnych w zakresie prawidłowości prowadzenia postępowań administracyjnych i skargowych.
  • Interpretacja przepisów prawa oraz opiniowanie projektów decyzji, odpowiedzi na skargi oraz inne pisma urzędowe w zakresie zgodności z przepisami, w szczególności procedurami wynikającymi z przepisów kodeksu postępowania administracyjnego.
  • Rozpatrywanie skarg i wniosków na działalność organów administracji geodezyjnej i kartograficznej w sprawach z zakresu ewidencji gruntów i budynków oraz gleboznawczej klasyfikacji gruntów, w zakresie stosowania przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne.
  • Udzielanie wyjaśnień zainteresowanym w kwestiach związanych ze stosowaniem przepisów prawa w dziedzinie geodezji i kartografii oraz prowadzenie szkoleń w tym zakresie.
  • Prowadzenie rejestru skarg i wniosków.


Warunki pracy

• praca o charakterze administracyjno-biurowym, w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym
• stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, monitor ekranowy - obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
• stanowisko pracy znajduje się na III piętrze budynku ZUW, częściowo dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych (winda oraz urządzenia higieniczno-sanitarne na każdej kondygnacji, brak podjazdów)
• sporadyczne wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub samochodem służbowym w celu prowadzenia kontroli w jednostkach mających siedzibę w województwie zachodniopomorskim
• warunki pracy w jednostkach kontrolowanych mogą być niedostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto ok. 2 900 zł.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej ZUW w Szczecinie, w zakładce „Praca”. Prosimy o dołączenie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego, na podstawie których można stwierdzić rodzaj wykonywanych czynności np. zakresy czynności, opinie, referencje, opis stanowiska, opis zadań.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Etapy postępowania kwalifikacyjnego:
1. selekcja ofert
2. test wiedzy
3. rozmowa kwalifikacyjna oraz sprawdzenie umiejętności obsługi komputera
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy telefonicznie lub e-mailem. Dane kontaktowe należy podać w składanej ofercie.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia mogą zostać odebrane osobiście w Biurze Organizacji i Kadr ZUW w Szczecinie, pok. 281 w okresie 3 miesięcy od zakończenia naboru. Aplikacje nieodebrane przed upływem tego terminu zostaną zniszczone.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakakolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 91/ 43 03 611 lub 650.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe prawnicze

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze geodezji lub w obszarze prowadzenia postępowań administracyjnych lub w obszarze związanym ze stosowaniem prawa

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów: prawa geodezyjnego i kartograficznego, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego, ustawy o kontroli w administracji rządowej
  • znajomość przepisów pokrewnych z geodezją i kartografią: prawa wodnego, prawa budowlanego, ustaw: o gospodarce nieruchomościami, o lasach, o ochronie gruntów rolnych i leśnych, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
  • znajomość obsługi komputera w zakresie programu Word
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość orzecznictwa sądowego oraz literatury branżowej z zakresu geodezji i kartografii


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-04-24
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    13/04/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi