Opis stanowiska pracy


Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor wojewódzki

Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • nadzorowanie i kontrola stanu urządzeń alarmowych, zapewnienie wysokiej jakości i terminowości przeglądów, konserwacji i remontów w celu utrzymania w sprawności technicznej radiowego i internetowego systemu włączania syren; współpraca w tym zakresie z jednostkami samorządu terytorialnego oraz z serwisantami firmy zewnętrznej; prowadzenie spraw związanych z planowaniem wydatków i inwestycji
  • współpraca z powiatowymi centrami zarządzania kryzysowego, z centrami zarządzania kryzysowego województw sąsiednich oraz stanowiskami dyżurnymi służb, inspekcji i straży działających na terenie województwa, z elementami systemu zarządzania kryzysowego szczebla centralnego (Rządowym Centrum Bezpieczeństwa, Centralnym Ośrodkiem Analizy Skażeń MON) oraz instytucjami odpowiedzialnymi za nadzór ruchu lotniczego podległymi Dowództwu Sił Powietrznych w celu monitorowania zagrożeń chemicznych, radiacyjnych i innych
  • organizacja i zapewnienie działania Systemu Ostrzegania i Alarmowania o zagrożeniach (SOA) na terenie województwa, zabezpieczenie współdziałania wojewódzkiego Systemu Wykrywania i Alarmowania z funkcjonującymi na terenie województwa elementami krajowego systemu wykrywania skażeń w celu wymiany informacji dotyczących zagrożeń oraz ostrzegania i alarmowania ludności; opracowywanie niezbędnych aktów prawnych Wojewody oraz współpraca z mediami
  • opracowywanie dokumentacji szkoleniowej, prowadzenie szkoleń i treningów systemu SOA
  • obsługa specjalistycznego oprogramowania do zarządzania syrenami alarmowymi w celu zabezpieczenia procesu zarządzania kryzysowego w zakresie zagrożeń; obsługa wojskowych systemów informatycznych (System Informatyczny PŁOMIEŃ oraz System Informatyczny PATROL)
  • administracja systemu ostrzegania ludności z wykorzystaniem krótkich informacji tekstowych SMS, administracja systemu Regionalnego Systemu Ostrzegania (RSO); obsługa aplikacji EZD
  • gotowość do pracy w systemie całodobowym w ramach funkcjonowania Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego
  • obsługa techniczna wideokonferencji


Warunki pracy

- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
- zadania wykonywane w siedzibie urzędu
- zagrożenia biologiczne typowe dla pracy z dokumentacją
- stres związany z koniecznością reagowania w sytuacjach w nadzwyczajnych
- wymagana asertywność i komunikatywność w kontaktach z klientami
- stanowisko pracy znajduje się na III piętrze budynku biurowego
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla takich stanowisk pracy
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. na dobę
- konieczność przemieszczania się po wymaganą dokumentację
- budynek bezpośrednio nie posiada podjazdu dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich; istnieje możliwość przejazdu z sąsiedniego budynku
- klatka schodowa o normatywnej ilości stopni z poręczami, drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm
- budynek nie jest wyposażony w windy osobowe; istnieje możliwość korzystania z wind w sąsiednim budynku i przemieszczania się łącznikiem
- część pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w sąsiednim budynku jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest pod adresem:
www.poznan.uw.gov.pl/system/files/zalaczniki/wzor_oswiadczenia_do_naboru_na_stanowisko_pracy.docx
Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2400-2800 zł.
Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91, 61 854 11 87.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe z obszaru łączności, informatyki, teleinformatyki

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze łączności, informatyki, teleinformatyki

pozostałe wymagania niezbędne:

  • dobra znajomość obsługi/eksploatacji systemów łączności radiowej/systemów teleinformatycznych
  • poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do materiałów niejawnych o klauzuli poufne lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu
  • znajomość przepisów prawnych z zakresu zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej, organizacji i funkcjonowania administracji publicznej
  • komunikatywność, umiejętność analitycznego myślenia
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
  • znajomość obsługi komputera
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresu
  • umiejętność kreatywnego, samodzielnego działania
  • umiejętność pracy z aplikacjami GIS


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do materiałów niejawnych o klauzuli poufne lub pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-04-03
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    01/04/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi