Opis stanowiska pracy
Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w OlsztynieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor wojewódzkiWarmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9
10-575 Olsztyn
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- przeprowadzanie czynności kontrolnych podmiotów działalności leczniczej w zakresie zgodności wykonywanej działalności leczniczej z przepisami ustawy i przepisami wydanymi na jej podstawie, celem zapewnienia właściwej jakości prowadzonej działalności i oceny zgodności prowadzonych działań z obowiązującym stanem prawnym. Przygotowywanie harmonogramów kontroli podmiotów leczniczych. Formułowanie wniosków i zaleceń pokontrolnych oraz sporządzanie protokołów z przeprowadzonej kontroli. Pełnienie nadzoru nad wykonywaniem przez podmioty lecznicze zaleceń pokontrolnych;
- przyjmowanie klientów rejestrujących podmioty lecznicze, wprowadzających zmiany w rejestrze podmiotów wykonujących działalność leczniczą, celem przygotowania projektu zaświadczenia o wpisie lub wpisie zmian przy użyciu bezpiecznego podpisu elektronicznego i specjalistycznej aplikacji RWDL oraz aktualizacja elektronicznego rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą z terenu woj. warmińsko – mazurskiego oraz przygotowywanie i wydawanie na wniosek klientów wypisów z ksiąg rejestrowych, w celu uaktualnienia danych podmiotów leczniczych;
- prowadzenie postępowań administracyjnych celem przygotowania projektu decyzji administracyjnej: o odmowie wpisu, wpisu zmian i wykreślenia z RPWDL oraz o zakazie wykonywania działalności leczniczej objętej wpisem do RPWDL i nakładaniu kar na podmiot wykonujący działalność leczniczą w przypadku niezgłoszenia zmiany danych objętych RPWDL, w celu zgodności prowadzonej działalności przez podmioty lecznicze z przepisami prawa oraz prowadzenie postępowań administracyjnych celem przygotowania projektu decyzji administracyjnych dotyczących: zgody lub odmowy zgody na czasowe zaprzestanie działalności leczniczej oraz nałożenia na kierownika podmiotu przypadku całkowitego bądź czasowego zaprzestania ww. działalności bez zachowania trybu określonego w przepisach prawa, w celu zapewnienia dostępności do świadczeń zdrowotnych;
- prowadzenie ewidencji przedstawicieli Wojewody Warmińsko – Mazurskiego – członków delegowanych do rad społecznych;
- opracowywanie dla potrzeb przełożonych i uprawnionych organów okresowych analiz, sprawozdań i innych niezbędnych materiałów w zakresie zdrowia publicznego;
- opiniowanie pod wglądem merytorycznym uchwał samorządu terytorialnego związanych z działalnością podmiotów leczniczych;
- prowadzenie spraw związanych z nakładaniem na podmiot wykonujący działalność leczniczą kary pieniężnej w przypadku zbywania produktów leczniczych, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego lub wyrobów medycznych, wbrew przepisom art. 87 ust. 5 i 6 ustawy z dnia 6 września 2001 r. – Prawo farmaceutyczne oraz spraw związanych z przeprowadzaniem kontroli podmiotu wykonującego działalność leczniczą w przypadku otrzymania informacji określonej w art. 87 ust. 6 ustawy z dnia 6 września 2001 r. – Prawo farmaceutyczne;
- przekazywanie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) informacji o podmiotach wykonujących działalność leczniczą w zakresie wpisu do rejestrów podmiotów wykonujących działalność leczniczą, zakazu wykonywania działalności określonej we wpisie do rejestru podmiotów leczniczych, wykreślenia z rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą.
Warunki pracy- praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu,
- kontakt z klientem zewnętrznym,
- okresowe wyjazdy służbowe,
- narzędzia i materiały pracy - komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godzin dziennie),
- wyznaczone stanowiska do parkowania dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika, podjazdy dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika i Al. Marsz. J. Piłsudskiego – wejście do budynku z asystentem, winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych, ciągi komunikacyjne, drzwi oraz toaleta o odpowiedniej szerokości dostosowane do poruszania się na wózku,
- dojazd na kontrole – PKS, PKP, samochód.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną;
do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zawarte w ogłoszeniu;
oświadczenia kandydatów o treści innej niż wskazana w ogłoszeniu o naborze uznawane będą za nieprawidłowe, a tym samym aplikacje nie będą spełniać wymagań formalnych;
oświadczenia, list motywacyjny i życiorys/CV muszą być podpisanie własnoręcznie;
lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacje na temat terminu i miejsca naboru dostępne będą na stronie www.bip.uw.olsztyn.pl oraz na tablicy ogłoszeń w holu głównym W-M UW w Olsztynie w ciągu 30 dni od upływu terminu składania ofert;
oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Niekompletne dokumenty nie zostaną zakwalifikowane do dalszego etapu;
dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane, po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone;
przewidywane wynagrodzenie zasadnicze na tym stanowisku to ok. 2 250 zł brutto;
dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 52 32 484;
wzór oświadczeń dostępny jest na stronie: www.bip.uw.olsztyn.pl/pl/bip/oferty_pracy_w_urzedzie.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość ustawy o działalności leczniczej w tym zagadnień związanych z rejestrem i kontrolą podmiotów leczniczych
- znajomość ustawy o swobodzie działalności gospodarczej
- znajomość ustawy o służbie cywilnej
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
- znajomość instrukcji kancelaryjnej - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- studia podyplomowe z zakresu ochrony zdrowia
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie studiów podyplomowychDokumenty należy złożyć do: 2016-10-31
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu