Opis stanowiska pracy


Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor wojewódzki

Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
ul. Jagiellońska 25
40 - 032 Katowice


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przeprowadzanie postępowań kontrolnych pod względem medycznym dysponentów jednostek sytemu PRM działających na obszarze województwa w celu oceny spełniania przez nie ustawowych wymagań i prawidłowości działania.
  • Opracowywanie pod względem medycznym wytycznych, zaleceń i procedur dotyczących funkcjonowania systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne (PRM) na terenie województwa śląskiego w celu zapewnienia sprawnego i efektywnego działania tego systemu.
  • Przeprowadzanie postępowań kontrolnych określonych jednostek współpracujących z tym systemem oraz podmiotów prowadzących kursy w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy w celu oceny wymienionych podmiotów pod względem spełniania przez nie ustawowych wymagań i prawidłowości działania.
  • Sporządzanie i aktualizowanie Wojewódzkiego Planu Działania Systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne celem zapewnienia właściwego i efektywnego działania tego systemu na obszarze województwa śląskiego, ze szczególnym uwzględnieniem elementów medycznych.
  • Przyjmowanie i analizowanie wniosków o uzyskanie karty doskonalenia zawodowego dla ratownika medycznego i dyspozytora medycznego w celu wydania im odpowiedniej karty.
  • Prowadzenie postępowań administracyjnych w celu przygotowania projektów decyzji wydawanych w I instancji dotyczących zatwierdzenia, odmowy zatwierdzenia lub cofnięcia zatwierdzenia programu kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy.
  • Prowadzenie ewidencji jednostek systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne, centrów urazowych, centrów urazowych dla dzieci i jednostek organizacyjnych szpitali wyspecjalizowanych w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych niezbędnych dla ratownictwa medycznego.
  • Opracowywanie elementów Wojewódzkiego Planu Reagowania Kryzysowego województwa śląskiego celem przekazania propozycji zmian do Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, odpowiedzialnego za opracowanie tego Planu w całości.


Warunki pracy

Praca w terenie - związana z wykonywaniem kontroli podmiotów zewnętrznych. Udział w konferencjach, szkoleniach
i spotkaniach w zakresie ratownictwa medycznego. Zagrożenie korupcją. Kontakt z dysponentami i personelem jednostek systemu PRM w celu udzielania wyjaśnień, zbierania i wymiany informacji, uzgadniania danych oraz przekazywania istotnych zaleceń i wydawania kart doskonalenia zawodowego dla ratowników medycznych i dyspozytorów medycznych.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pomieszczeniu biurowym w siedzibie Urzędu na III piętrze. Budynek Urzędu bez barier architektonicznych, wyposażony w windę osobową oraz toalety dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wejście do Urzędu wyposażone w podjazd.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Wzory oświadczeń wymaganych przy składaniu dokumentów znajdują się na stronie internetowej Urzędu: bip.katowice.uw.gov.pl, w zakładce ,,Praca ŚUW” (wzory oświadczeń). Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego/ data dostarczenia do Urzędu). Informacja o zakwalifikowaniu kandydatek/kandydatów do kolejnego etapu naboru oraz o metodach
i technikach stosowanych na danym etapie będzie przekazywana kandydatkom/kandydatom przez pracowników Biura Organizacyjno-Budżetowego drogą telefoniczną lub – w razie niemożności skontaktowania się w ten sposób – drogą elektroniczną (e – mail). Informację
o niezakwalifikowaniu się do kolejnego etapu naboru, każda kandydatka/każdy kandydat może pozyskać drogą telefoniczną. Oferty można odebrać w terminie 3 miesięcy od daty zakończenia naboru. Po tym terminie Komisja zastrzega sobie prawo do zniszczenia dokumentów. Zachęcamy osoby niepełnosprawne do składania ofert. Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane
z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje, w tym o wysokości proponowanego wynagrodzenia, można uzyskać pod numerami telefonów: (032) 20-77-246 lub (032) 20-77-796. Planowany termin zatrudnienia: styczeń/luty 2018 r.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe medyczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
na stanowiskach związanych z funkcjonowaniem Państwowego Ratownictwa Medycznego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • w przypadku posiadania wykształcenia na kierunku pielęgniarstwo - prawo wykonywania zawodu pielęgniarki/ w przypadku posiadania wykształcenia wyższego na kierunku lekarskim - prawo wykonywania zawodu lekarza
  • znajomość ustaw: o Państwowym Ratownictwie Medycznym, o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, o działalności leczniczej
  • znajomość ustaw: o kontroli w administracji rządowej, o swobodzie działalności gospodarczej
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • komunikacja
  • współpraca
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej w zakresie statusu członka korpusu służby cywilnej
  • znajomość Statutu Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach
  • umiejętność obsługi narzędzi informatycznych (pakiet MS Office) - na poziomie średniozaawansowanym
  • kreatywność
  • myślenie analityczne
  • podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
  • radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających prawo wykonywania zawodu pielęgniarki/ zawodu lekarza
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-12-28
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    14/12/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi