Opis stanowiska pracy


Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor wojewódzki

Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
ul. Jagiellońska 25
40 - 032 Katowice


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Opracowywanie wytycznych, zaleceń i procedur dotyczących funkcjonowania systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne (PRM) na terenie województwa śląskiego w celu zapewnienia sprawnego i efektywnego działania tego systemu
  • Przeprowadzanie postępowań kontrolnych dysponentów jednostek sytemu PRM działających na obszarze województwa, określonych jednostek współpracujących z tym systemem oraz podmiotów prowadzących kursy w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy w celu oceny wymienionych podmiotów pod względem spełniania przez nie ustawowych wymagań i prawidłowości działania
  • Sporządzanie i aktualizowanie Wojewódzkiego Planu Działania Systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne w celu zapewnienia właściwego i efektywnego działania tego systemu na obszarze województwa śląskiego
  • Prowadzenie postępowań administracyjnych w celu przygotowania projektów decyzji wydawanych w I instancji dotyczących zatwierdzenia, odmowy zatwierdzenia lub cofnięcia zatwierdzenia programu kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy
  • Przyjmowanie i analizowanie wniosków o uzyskanie karty doskonalenia zawodowego dla ratownika medycznego i dyspozytora medycznego w celu wydania im odpowiedniej karty
  • Prowadzenie postępowań administracyjnych celem przygotowania projektów decyzji ws. wpisu lub wykreślenia z rejestru jednostek współpracujących z systemem PRM
  • Opracowywanie pod względem merytorycznym założeń w zakresie finansowania zespołów ratownictwa medycznego w celu przedstawienia ich Ministrowi Zdrowia oraz zawarcia umowy z Narodowym Funduszem Zdrowia
  • Opracowywanie elementów Wojewódzkiego Planu Reagowania Kryzysowego województwa śląskiego celem przekazania propozycji zmian do Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, odpowiedzialnego za opracowanie tego Planu w całości


Warunki pracy

Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pomieszczeniu biurowym w siedzibie Urzędu przy ul. Jagiellońskiej na III piętrze. Budynek Urzędu bez barier architektonicznych, wyposażony jest w windy osobowe oraz toalety dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Praca w terenie - związana z wykonywaniem kontroli podmiotów zewnętrznych (podmiotów leczniczych, podmiotów prowadzących kursy kpp, jednostek współpracujących z systemem PRM). Udział w konferencjach, szkoleniach i spotkaniach w zakresie ratownictwa medycznego. Zagrożenie korupcją. Kontakt z dysponentami i personelem jednostek systemu PRM w celu udzielania wyjaśnień, zbierania i wymiany informacji, uzgadniania danych oraz przekazywania istotnych zaleceń i wydawania kart doskonalenia zawodowego dla ratowników medycznych i dyspozytorów medycznych.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Wzory oświadczeń wymaganych przy składaniu dokumentów znajdują się na stronie internetowej Urzędu: bip.katowice.uw.gov.pl, w zakładce ,,Praca ŚUW” (wzory oświadczeń).
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego/ data dostarczenia do Urzędu).
Informacja o zakwalifikowaniu kandydatek/kandydatów do kolejnego etapu naboru oraz o metodach i technikach stosowanych na danym etapie będzie przekazywana kandydatkom/kandydatom przez pracowników Biura Organizacyjno-Budżetowego drogą telefoniczną lub – w razie niemożności skontaktowania się w ten sposób – drogą elektroniczną (e – mail). Informację o niezakwalifikowaniu się do kolejnego etapu naboru, każda kandydatka/każdy kandydat może pozyskać drogą telefoniczną. Oferty można odebrać w terminie 3 miesięcy od daty zakończenia naboru. Po tym terminie Komisja zastrzega sobie prawo do zniszczenia dokumentów. Zachęcamy osoby niepełnosprawne do składania ofert.
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje, w tym o wysokości proponowanego wynagrodzenia, można uzyskać pod numerami telefonów: (032) 20-77-246 lub (032) 20-77-796.
Planowany termin zatrudnienia: grudzień 2016 r.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej na stanowiskach związanych z przeprowadzaniem kontroli lub/i
z funkcjonowaniem Państwowego Ratownictwa Medycznego lub dwuletnie doświadczenie zawodowe w administracji publicznej na stanowiskach urzędniczych



pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustaw: o Państwowym Ratownictwie Medycznym, o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, o działalności leczniczej, o kontroli w administracji rządowej, o swobodzie działalności gospodarczej
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, komunikacja, współpraca
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej w zakresie statusu członka korpusu służby cywilnej
  • znajomość Statutu Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach
  • umiejętność obsługi narządzi informatycznych (pakiet MS Office) - na poziomie średniozaawansowanym
  • kreatywność, myślenie analityczne, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-11-10
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    07/11/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi