Opis stanowiska pracy


Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor wojewódzki

Lubuski Urząd Wojewódzki
ul. Jagiellończyka 8
66-400 Gorzów Wlkp.


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przeprowadzanie kontroli w jednostkach samorządu terytorialnego w celu sprawdzenia prawidłowości wykorzystania dotacji przekazanych z budżetu Wojewody na wykonywanie zadań z zakresu administracji rządowej oraz sprawdzenia prawidłowości ustalania wysokości dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań zleconych, ich ewidencji, terminowego pobierania i odprowadzania,
  • przeprowadzanie kontroli w jednostkach zespolonej administracji rządowej, jednostkach podporządkowanych, podległych i nadzorowanych przez Wojewodę Lubuskiego, dokonywanie sprawdzenia prawidłowości wykorzystania środków przekazanych z budżetu Wojewody oraz prawidłowości ustalania wysokości dochodów budżetowych, ich ewidencji, terminowego pobierania i odprowadzania,
  • przeprowadzanie kontroli finansowych dotyczących prawidłowości wykorzystania przez jednostki samorządu terytorialnego środków pochodzących z budżetu państwa na zadania własne, w zakresie należącym do kompetencji Wydziału Budżetu i Finansów,
  • przeprowadzanie kontroli dotyczących Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 oraz kontroli u kontrolera I stopnia w Programie Współpracy Terytorialnej Polska (województwo lubuskie) – Brandenburgia 2007-2013,
  • analiza wyników kontroli środków z UE i współfinansowania krajowego, w tym kontroli i audytów przeprowadzonych prze Instytucję Zarządzającą LRPO, Instytucję Audytową, NIK i inne uprawnione podmioty oraz podjętych środków naprawczych na potrzeby procesu planowania i przeprowadzania kontroli własnych,
  • sporządzanie projektu zawiadomienia do rzecznika dyscypliny finansów publicznych oraz opracowywanie projektu decyzji administracyjnej dot. konieczności zwrotu dotacji.


Warunki pracy

- stres związany z przeprowadzaniem kontroli oraz wykonywaniem zadań pod presją czasu,
- krajowe wyjazdy służbowe,
- zagrożenie korupcją,
- budynek i pomieszczenia dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
• w ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu,
• dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą, wzór oświadczenia jest do pobrania
na stronie http://bip.lubuskie.uw.gov.pl/praca_w_luw/pliki_praca.html
• list motywacyjny powinien być odręcznie podpisany,
• osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione e-mailem lub telefonicznie,
• oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego),
• oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
• dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 95 71 15 263

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w zakresie przeprowadzania kontroli lub księgowości lub doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej lub w zakresie wdrażania funduszy strukturalnych Unii Europejskiej.


pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów krajowych z zakresu finansów publicznych i rachunkowości,
  • znajomość przepisów krajowych dotyczących kompetencji i funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego,
  • znajomość przepisów i standardów dot. prowadzenia kontroli, znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego oraz cywilnego,
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej i zasad etyki korpusu służby cywilnej,
  • znajomość zagadnień związanych z wykorzystaniem funduszy strukturalnych, w tym: • prawa wspólnotowego z zakresu wdrażania funduszy strukturalnych, • krajowych wytycznych dotyczących wdrażania funduszy europejskich w perspektywie finansowej 2007-2013, • znajomość polityki horyzontalnej Unii Europejskiej,
  • dyspozycyjność, samodzielność, umiejętności analityczne,
  • znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie: • obsługi edytora tekstów MS Word, • obsługi arkusza kalkulacyjnego MS Excel, • tworzenia prezentacji multimedialnych MS Power Point, • obsługi poczty elektronicznej.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • dokładność, samodzielność, asertywność, komunikatywność, odporność na stres, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista,
  • przeszkolenie: • z obsługi systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją, • z obsługi programu Oracle Discoverer.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

Dokumenty należy złożyć do: 2017-05-04
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Prezentacja firmy

Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
02/05/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi