Opis stanowiska pracy
Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków we WrocławiuDolnośląski Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor ochrony zabytkówWojewódzki Urząd Ochrony Zabytków we Wrocławiu
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- przygotowuje decyzje administracyjne dot. rejestru zabytków oraz wnioski o ujawnienie wpisu KW i w katastrze nieruchomości
- informuje czy obiekt (nieruchomość) znajduje się w wojewódzkiej ewidencji zabytków
- opracowuje dokumentację do publikacji decyzji o wpisie do rejestru zabytków w Dzienniku Urzędowym DUW
- prowadzi księgę rejestru
Warunki pracyPraca w terenie, stres, zagrożenia korupcją.
Praca na komputerze, bariery architektoniczne w budynku-brak windy
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Proponowane wynagrodzenie - brutto - 2382,34 + wysługa lat (lata pracy potwierdzone świadectwami pracy).
Kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu naboru mailem lub telefonicznie.
Etapy naboru:test wiedzy oraz rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane ( decyduje data stempla pocztowego).
Oferty nie spełniające wymagań formalnych zostaną zniszczone komisyjnie w terminie 14 dni od zakończenia naboru.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe magisterskie z zakresu historii sztuki
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:- umiejętność stosowania prawa w praktyce
- działania w sytuacjach stresowych
- umiejętności redakcyjne i rozwiązywania problemów
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
wymagania dodatkowe- obsługa programu Microsoft Office
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2017-06-16
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu