Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Turku

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor nadzoru budowlanego

ul. Komunalna 2, 62 - 700 Turek

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie działalności inspekcyjnej w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego i utrzymania obiektów budowlanych oraz przygotowanie propozycji i projektów planów inspekcji,
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego,
  • prowadzenie regularnych kontroli budów,
  • prowadzenie kontroli obowiązkowych oraz pozostałych kontroli poprzedzających udzielenie pozwolenia na użytkowanie obiektu,
  • prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności powstania katastrofy budowlanej,
  • przygotowanie danych niezbędnych do sporządzania sprawozdawczości z działalności inspekcyjnej i kontrolnej


Warunki pracy

Praca w siedzibie i poza siedzibą urzędu z uwagi na prowadzone sprawy z zakresu działalności inspekcyjnej na terenie Powiatu tureckiego. Praca w terenie bez względu na warunki atmosferyczne. Pomieszczenia biurowe znajdują się na I piętrze budynku handlowo - usługowego w Turku z możliwością poruszania się po budynku. Brak jest windy w budynku. Stanowisko pracy wyposażone jest w sprzęt komputerowy z możliwością korzystania z urządzeń administracyjno - biurowych. Możliwe korzystanie z samochodu służbowego. (bez kierowcy).

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami tzn. osobami spełniającymi wymagania formalne oraz, których aplikacja wpłynie do tut. urzędu w terminie. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty, które wpłyną po terminie lub będą niekompletne nie będą rozpoznawane. Dokumenty aplikacyjne kandydatów niezatrudnionych będą zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru. W zależności od liczby zakwalifikowanych osób kandydaci zostaną zaproszenie do udziału w części pisemnej i/lub na rozmowę kwalifikacyjną. przewidywany termin zatrudnienia 05.2017r.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie średnie budowlane

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
pożądana praktyka w prowadzeniu postępowań administracyjnych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • doświadczenie zawodowe: w branży budowlanej lub na stanowisku o podobnym zakresie zadań,
  • uprawnienia budowlane wykonawcze lub projektowe co najmniej w ograniczonym zakresie,
  • znajomość przepisów prawnych z zakresu Prawa budowlanego, Kodeksu postępowania administracyjnego,
  • prawo jazdy kategorii B,
  • zdolność analitycznego myślenia i umiejętność pracy w zespole,
  • komunikatywność i umiejętność rozmów z petentami,
  • wysoka kultura osobista
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-04-21
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    30/03/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi