Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Miechowie

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor nadzoru budowlanego

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Miechowie
ul. M. Konopnickiej 6
32-200 Miechów


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • wykonywanie czynności inspekcyjno - kontrolnych budów w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego oraz utrzymania i użytkowania obiektów budowlanych
  • opracowywanie w toku prowadzonych postępowań administracyjnych projektów decyzji, postanowień oraz pism
  • prowadzenie postępowań administracyjnych wynikających z ustawy - Prawo budowlane
  • przyjmowanie interesantów celem udostępnienia im akt sprawy, przyjmowania skarg i wniosków i udzielania w tym zakresie pisemnych odpowiedzi, przyjmowanie podań i udzielanie w tym zakresie wyjaśnień
  • prowadzenie postępowań egzekucyjnych - na podstawie przepisów ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji


Warunki pracy

Praca w siedzibie urzędu, przy biurku z koniecznością okresowego przemieszczania się pomiędzy sąsiadującymi pokojami zlokalizowanymi na poziomie 1 piętra, składnicą akt zlokalizowaną w poziomie sutereny budynku. Praca przy komputerze z wykorzystaniem typowych urządzeń biurowych. Konieczność przemieszczania dokumentów oraz teczek akt pomiędzy miejscami składowania (szafy lub regały o wysokości do 2,5 m) a stanowiskiem (stanowiskami) pracy.
Wyjazdy służbowe w zakresie kontroli lub oględzin robót i obiektów budowlanych - w zmiennych warunkach atmosferycznych (w tym niekorzystnych) w ciągu całego roku. Prowadzenie samochodu osobowego, protokołowanie ustaleń kontroli lub oględzin, dokonywanie pomiarów taśmą mierniczą albo dalmierzem laserowym, odręczne sporządzanie szkiców sytuacyjnych, odręczne protokołowanie ustaleń kontroli lub oględzin, przemieszczanie się w obszarze budowy i wznoszonego obiektu budowlanego, przemieszczanie się wewnątrz obiektu budowlanego w trakcie budowy lub w trakcie użytkowania - z uwzględnieniem ewentualnej konieczności penetracji i oceny miejsc trudno dostępnych lub zlokalizowanych na wysokości - także powyżej 3 m. Okresowo praca na wysokości. Okresowo praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Praca w zmiennych warunkach - praca pod presją czasu, szeroki zakres zadań i odpowiedzialności.
Narzędzia pracy: - komputer stacjonarny umiejscowiony na typowym biurku; - samochód osobowy nieprzystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych; - inne typowe urządzenia biurowe jak kserokopiarka, niszczarka, faks itp.
Lokal siedziby urzędu znajduje się na 1 piętrze, składnica akt w poziomie sutereny budynku. W budynku brak windy. Pomieszczenie WC nie posiada przystosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Układ komunikacji wewnętrznej, ze względu na dość odległy okres budowy budynku, według współczesnych standardów - niepraktyczny (co może stanowić dodatkowe utrudnienie dla poruszania się osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim).


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Oferty (aplikacje) złożone po terminie lub niespełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert przekazanych pocztą o zachowaniu terminu składania dokumentów decyduje data faktycznego/fizycznego dostarczenia przesyłki pocztowej na dziennik podawczy Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Miechowie (PINB) do dnia 21.10.2016r.. Wymagane dokumenty: list motywacyjny, życiorys (cv) i oświadczenia winny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem, uchybienie temu obowiązkowi oraz brak wymaganych dokumentów i oświadczeń będzie naruszało zasadę spełnienia wymagań formalnych. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani przez komisję zostaną zawiadomieni telefonicznie lub pocztą e-mail o terminie rozmowy kwalifikacyjnej lub testu. Kandydatki/kandydaci w składanych dokumentach aplikacyjnych (życiorys/cv, list motywacyjny) zobowiązani są podać aktualne dane kontaktowe: nr telefonu, adres poczty e-mail, adres zamieszkania.
Osoba wybrana w wyniku naboru zobowiązana jest przedstawić do wglądu, przed zawarciem umowy o pracę, oryginały dokumentów, których kopie wchodziły w skład oferty oraz zaświadczenie lekarskie o zdolności kandydatki/kandydata do pracy na wysokości powyżej 3 m.
Ewentualne dodatkowe informacje związane z naborem można uzyskać telefonicznie (nr tel. kontaktowego: 41/38-340-70), lub osobiście w siedzibie PINB (32-200 Miechów, ul. M. Konopnickiej 6), w dni robocze (poniedziałek – piątek), w godzinach od 8-ej do 14-tej.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie techniczne – budowlane /w tym architektoniczno-budowlane/ lub na kierunku administracja /rozumiana jako administracja publiczna/,
(dopuszcza się także wykształcenie wyższe techniczne - budowlane lub administracyjne, gdy kandydatka/kandydat nie posiada średniego wykształcenia technicznego – budowlanego lub administracyjnego)


doświadczenie zawodowe/staż pracy

5 miesięcy doświadczenia zawodowego
w organach państwowego nadzoru budowlanego (art. 80 ust. 2 ustawy - Prawo budowlane) lub organach administracji architektoniczno-budowlanej (art. 80 ust. 1 ustawy - Prawo budowlane)

pozostałe wymagania niezbędne:

  • dobra znajomość oraz umiejętność praktycznego stosowania przepisów ustawy - Prawo budowlane, oraz rozporządzeń wykonawczych
  • dobra znajomość oraz umiejętność praktycznego stosowania przepisów ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego
  • znajomość oraz umiejętność praktycznego stosowania przepisów ustawy - o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
  • umiejętność sprawnego i wydajnego sporządzania projektów decyzji, postanowień, pism procesowych opartych na przepisach ustawy - Prawo budowlane, ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy - o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
  • umiejętność sprawnej i wydajnej obsługi komputera (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, poczta e-mail)
  • umiejętność szybkiego, czytelnego pisania ręcznego w warunkach terenowych (także niekorzystnych)
  • umiejętność szybkiego sporządzania odręcznych, technicznych szkiców sytuacyjnych: zabudowy i zagospodarowania terenu oraz architektoniczno-budowlanych, w warunkach terenowych (także niekorzystnych)
  • prawo jazdy kat. B
  • doświadczenie praktyczne w prowadzeniu samochodu osobowego
  • zdolność do pracy na wysokości powyżej 3 metrów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • uprawnienia budowlane (art. 14 ust. 1 ustawy - Prawo budowlane)
  • odporność na stres, asertywność
  • dyspozycyjność
  • umiejętność samodzielnej organizacji pracy, kreatywność, operatywność
  • umiejętność efektywnego komunikowania się oraz wydajnej pracy zespołowej
  • odbyte szkolenia lub kursy kwalifikacyjne – przydatne na proponowanym stanowisku pracy (związane z budownictwem lub administracją publiczną)
  • rozpoczęta lub kontynuowana nauka na uczelni wyższej – kształcącej w zakresie budownictwa lub administracji publicznej (z uwzględnieniem zaawansowania – w latach odbytej nauki)
  • referencje dotyczące: zatrudnienia na stanowisku pracy związanym z budownictwem albo administracją publiczną lub odbytego stażu albo wolontariatu – związanych z budownictwem lub administracją publiczną


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kserokopia prawa jazdy kat. B (obydwu stron)
  • oświadczenie kandydatki/kandydata o posiadaniu doświadczenia praktycznego w prowadzeniu samochodu osobowego – w stopniu zapewniającym w pełni nieskrępowane (samodzielne, swobodne), efektywne posługiwanie się samochodem służbowym
  • zaświadczenie lekarskie potwierdzające dopuszczenie (zdolność) kandydatki/kandydata do pracy na wysokości powyżej 3m, lub oświadczenie kandydatki/kandydata o posiadaniu zdolności do pracy na wysokości powyżej 3m, które następnie (w przypadku ustalenia wyboru osoby) zostanie potwierdzone bezzwłocznie zaświadczeniem lekarskim (warunek konieczny przed podpisaniem umowy)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kserokopia uprawnień budowlanych (art. 14 ust. 1 ustawy – Prawo budowlane)
  • kserokopia dokumentu potwierdzającego odbycie szkolenia lub kursu kwalifikacyjnego – przydatnego na proponowanym stanowisku pracy (związanego z budownictwem lub administracją publiczną)
  • zaświadczenie potwierdzające rozpoczęcie lub kontynuowanie nauki na uczelni wyższej – kształcącej w zakresie budownictwa lub administracji publicznej (z uwzględnieniem zaawansowania – w latach odbytej nauki)
  • kserokopia pisma – referencji (opinii pracodawcy lub zatrudniającego stażystę lub korzystającego z wolontariatu)

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-10-21
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    17/10/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi