Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/19/0617


Obowiązki:

Obsługa administracyjna budynków i mieszkań komunalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania niezbędne: spełnia wymagania określone w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych, nie był prawomocnie skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, wykształcenie minimum średnie, biegła obsługa komputera w zakesie pakietu MS Office, znajomość ustaw w szczególności: kodeks postępowania administracyjnego (wraz z aktami wykonawczymi), ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i zmianie kodeksu cywilnego (wraz z aktami wykonawczymi), ustawy o własności lokali, ustawy prawo budowlane (wraz z aktami wykonawczymi), kodeksu cywilnego (w zakresie dotyczącym nieruchomości i praw do nieruchomości), ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o finansachpublicznych, ustawy o gospodarce komunalnej oraz rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność samodzielnego wykonywania zadań oraz pracy w zespole, wysoka odporność na stres oraz umiejetność pracy pod presją czasu. Wymagania dodatkowe: preferowana znajomość zagadnień technicznych związanych z utrzymaniem i eksploatacją budynków i mieszkań, zaangażowanie i duża motywacja do pracy i osiąganych wyników, samodzielność, kreatywność i skuteczność w działaniu, dyspozycyjność i obowiązkowoąć, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, w bieżącej pracy cechuje się starannością i systematycznością, zdolność planowania pracy, umiejętność strategicznego myślenia. Składanie dokumentów: oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniwej w Krośnie Odrzańskim, ul. Wiejska 23 pokój nr 10 lub drogą pocztową do dnia 25.06.2019 r. do godz. 15:00. O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu do Zakładu. Na kopercie powinien znajdować się napis: "Nabór na stanowisko inspektora ds. mieszkaniowych w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim". Nabór odbędzie się zgodnie z Ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2008 Nr 223 poz. 1458 ze zm.) oraz Regulaminem postępowania przy naborze pracowników na wolne stanowiska urzędnicze, wolne kierownicze stanowiska urzędnicze w Zakladzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim.


Miejsce pracy: Wiejska 23, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymagane dokumenty: -CV z opisem dotychczasowej kariery zawodowej; -list motywacyjny; -kwestionariusz osobowy la osoby ubiegającej się o zatrudnienie; -kserokopie dokumentów potwierdzających wyksztalcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem); -kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające staż pracy (kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu); -inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje (dodatkowe uprawnienia, dyplom ukończenia studió podyplomowych, zaświadczenie o szkoleniach-kserokopie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem); -oświadczenie kandydata, że posiada pelną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych; -oświadczenie, że kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przetępstwo skarbowe; -oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Osoba do kontaktu: Beata Szorc

Telefon: 683835412, 683835185

Email: sekretariat@zgkim-krosno.pl


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
19/06/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi