Do głównych obowiązków należy:
• prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy,
• prowadzenie postępowań powypadkowych,
• kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP,
• przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP,
• czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny
pracy,
• współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami,
• podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie.
Bardzo ważnym zadaniem jest uczestniczenie w Programie EHS (bezpieczeństwo i higiena pracy i ochrona środowiska) realizowanym w globalnym koncernie. W tej części wymagana jest znajomość narzędzi lean management).
RADIOMETER jest światowym liderem w rozwoju, produkcji i dystrybu... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.