Opis stanowiska pracy


Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Kielcach

Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

informatyk do spraw obsługi informatycznej w Wydziale Organizacyjno-Finansowym

ul. Szymanowskiego 6
25-361 Kielce


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Administruje wszystkimi zasobami infrastruktury informatycznej występującej w RDOŚ (m.in. komputery, peryferia, oprogramowanie, sieci komputerowe i teleinformatyczne/łącza telekomunikacyjne, urządzenia aktywne, itp./) w celu ich właściwego i optymalnego wykorzystania.
  • Organizuje wyposażanie pracowników RDOŚ w sprawny i odpowiedni sprzęt komputerowy i oprogramowanie, zgodnie z obowiązującymi w RDOŚ standardami, oraz instaluje dodatkowe podzespoły komputera i jego peryferia w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania RDOŚ.
  • Zapewnia maksymalne bezpieczeństwo systemów, danych (systematyczne wykonywanie archiwizacji danych zgromadzonych w użytkowanych systemach) i ich użytkowników oraz infrastruktury informatycznej (antywirusy, ochrona dostępu do Internetu i przed nieuprawnionym dostępem) – stosownie do posiadanych środków i możliwości w celu bezpiecznego użytkowania serwisów IT.
  • Prowadzi sprawy w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego i sieci na podstawie zgłoszeń użytkowników RDOŚ – samodzielnie lub za pośrednictwem specjalizowanego serwisu oraz ewidencjonuje i rozlicza prace zewnętrznych firm serwisowych, w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania sprzętu komputerowego.
  • Instaluje i aktualizuje niezbędne oprogramowanie systemowe, biurowe i narzędziowe na stacjach roboczych użytkowników w celu zapewnienia legalizacji oprogramowania.
  • Planuje niezbędne zakupy informatyczne, dokonuje ocen ofert dotyczących sprzętu komputerowego i oprogramowania pod względem technicznym, uczestniczy w realizacji projektów IT w celu rozwoju systemów w RDOŚ.
  • Pełnienie obowiązków Administratora Systemów Informatycznych, zgodnie z obowiązującą Polityką Bezpieczeństwa oraz Instrukcją Zarządzania Systemem Informatycznym służącym do przewarzania danych osobowych w Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Kielcach.
  • Pełnienie obowiązków Administratora Systemu Teleinformatycznego zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie ochrony informacji niejawnych, celem zapewnienia właściwego funkcjonowanie systemu teleinformatycznego służącego do przetwarzania informacji niejawnych, w tym w szczególności przestrzeganie zasad i wymagań bezpieczeństwa przewidzianych dla ww. systemu teleinformatycznego.


Warunki pracy

wysiłek fizyczny
zagrożenie korupcją
stres związany z koniecznością podejmowania szybkich i samodzielnych decyzji, szczególnie w sytuacjach awaryjnych
oświetlenie naturalne i sztuczne
narzędzia pracy - komputer i sprzęt biurowy
siedziba jednostki znajduje się na I i II piętrze (brak wind)

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne zostaną poinformowani telefonicznie bądź drogą elektroniczną o terminie postępowania kwalifikacyjnego. List motywacyjny, CV i wymagane oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydata. Oferty niekompletne i otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Za datę złożenia dokumentów uznaje się datę stempla pocztowego lub termin złożenia
w sekretariacie RDOŚ w Kielcach. Oferty kandydatów nie odebrane w ciągu 6 miesięcy od daty zakończenia procedury naboru są komisyjnie niszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (41) 34 35 351.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe informatyczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze informatyki i zarządzania siecią, administrowania serwerami

pozostałe wymagania niezbędne:

  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli: „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • diagnozowanie, rozwiązywanie i usuwanie problemów związanych z eksploatacją zaawansowanych systemów (operacyjnych, archiwizacji, zabezpieczeń, backupu) oraz urządzeń teleinformatycznych,
  • znajomość konfiguracji systemów MS Windows (Windows 7 i nowsze),
  • znajomość programów diagnostycznych i narzędziowych wspomagających realizację zadań na stanowisku pracy np. DameWare Remote Support, Eset Remote Administrator Console, uniFLOW Server Configuration),
  • znajomość serwerowego sprzętu komputerowego np. wieloprocesorowe serwery klasy Intel, zewnętrzne macierze dyskowe,
  • znajomość zagadnień związanych z serwisem oraz diagnostyką sprzętu komputerowego (serwery, stacje robocze, notebooki, drukarki,
  • znajomość zagadnień związanych z administrowaniem relacyjnymi bazami danych (np. MS SQL, Sybase, MySQL lub PostgreSQL),
  • dobra znajomość zagadnień związanych z pracą sieci LAN, WAN i protokołu TCP/IP oraz usług sieciowych systemów Linux/Unix i Windows,
  • wiedza z zakresu budowy i administracji systemami DNS (Bind),
  • znajomość administracji MS Windows Server 2008/2012/2016, Fortigate, FortiMail, MS Exchange 2010/2013/2016,
  • znajomość i praktyka w zarządzaniu środowiskiem Active Directory,
  • znajomość konfiguracji zarządzalnych przełączników sieciowych (HP/Cisco),
  • praktyczna znajomość zagadnień związanych z wirtualizacją (Hyper-V, VMware),
  • znajomość zagadnień związanych z administracją i obsługą systemu elektronicznego obiegu dokumentów (np. e-Dok),
  • znajomość zagadnień związanych z certyfikatami kwalifikowalnymi,
  • znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem bezpieczeństwem w dostępie do sieci,
  • znajomość zagadnień związanych z komunikacją poprzez ePUAP,
  • znajomość komunikacji VPN,
  • znajomość szyfrowanej komunikacji klient-serwer,
  • dokonywanie ekspertyz sprzętu teleinformatycznego,
  • terminowość,
  • analityczne myślenie,
  • komunikatywność,
  • znajomość terminologii technicznej z zakresu informatyki (w tym również w j. angielskim),
  • samodzielność,
  • kreatywność,
  • odpowiedzialność,
  • dyspozycyjność,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • ukończone kursy i szkolenia z obszaru IT potwierdzone certyfikatami,
  • specjalistyczne przeszkolenie z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego prowadzone przez ABW dla administratora systemu,
  • znajomość przepisów dotyczących: zamówień publicznych, o ochronie informacji niejawnych, o ochronie danych osobowych.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli: „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Zaświadczenia, certyfikaty potwierdzające ukończone kursy i szkolenia z obszaru IT
  • Zaświadczenie o odbyciu specjalistycznego przeszkolenia z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego wydanego przez ABW dla administratora systemu

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-12-14
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Kielcach
    ul. Szymanowskiego 6
    25-361 Kielce

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    04/12/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca IT - Hardware / Information Systems

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi