Zadania
Praca nad złożonymi systemami wspierającymi telefoniczną obsługę klienta, np. call center, centrale telefoniczne
Rozwój funkcjonalności systemów
Rozbudowa struktury systemów
Dbanie o jakość kodu
Oferujemy
Ciekawą współpracę ze specjalistami z wielu dziedzin (web, embedded, mobile)
Rozwój nowoczesnych rozwiązań i systemów
Pracę zdalną - pracujesz kiedy chcesz, rozliczamy się z ustalonych efektów pracy
Pożądany profil
Wykształcenie wyższe (najlepiej w obszarze IT)
Bardzo dobra znajomość PHP5 i wzorców projektowych (pisanie skalowalnych i wydajnych aplikacji)
Praktyczna znajomość JS/NODE.JS/CSS3/HTML5
Praktyczna znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem aplikacji webowych
Umiejętność pisania czystego i czytelnego kodu zgodnego z przyjętymi standardami
Praktyczna znajomość MySql, MsSql
Znajomość architektury REST Api (komunikacja za pomocą JSON/SOAP)
Dobra znajomość systemów Linux - command line
Dobra znajomość języka angielskiego
Komunikatywność, otwartość, miłe usposobienie, zaangażowanie
Mile widziane:
Znajomość systemów CMS
Znajomość zagadnień związanych z projektowaniem CRM
CV na e-mail: anna.kosak@debesis.
Debesis Sp. z o.o. producentem i integratorem nowoczesnych rozwią... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.