Opis stanowiska pracy

Zakres obowiązków:

Bieżąca pomoc użytkownikom w przypadku nieprawidłowej pracy sprzętu lub aplikacji.
Naprawa i zapobieganie awariom sprzętu komputerowego i aplikacji.
Realizacja przydzielonych zgłoszeń serwisowych z systemu help-desk.

Wymagania

Znajomość budowy i montażu komputerów.
Podstawowa znajomość budowy i standardów sieci komputerowych.
Samodzielność w działaniu
Umiejętność pracy w zespole.
Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale IT.

Prezentacja firmy

Firma Merkury powstała w 1991 r. i od początku swojej działalności zajmu... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
15/06/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat, Praca IT - Hardware / Information Systems

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi