Arteria S.A. jest liderem rynku w obszarze sprzedaży i utrzymania Klienta realizowanym w modelu BPO.
Dysponuje największym komercyjnym Contact Center w Polsce liczącym ponad 2000 stanowisk telemarketingowych. Posiada własne innowacyjne technologie informatyczne, interaktywne i mobilne rozwiązania.
Dysponuje największym komercyjnym Contact Center w Polsce liczącym ponad 2000 stanowisk telemarketingowych. Posiada własne innowacyjne technologie informatyczne, interaktywne i mobilne rozwiązania.
W ramach rozwoju firmy
poszukujemy kandydatów na stanowisko:
poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Informatyk - Help Desk
Miejsce pracy: WarszawaWymagania:
- Wykształcenie kierunkowe - Informatyka
- Bardzo dobra znajomość systemów MS Windows 7/8/10
- Bardzo dobra znajomość budowy komputera i serwisowania sprzętu komputerowego
- Dobra znajomość Microsoft Office
- Dobra znajomość zagadnień sieciowych LAN
- Dobra znajomość budowy sieci teleinformatycznych
- Podstawowe umiejętności programowania baz danych
Dodatkowym atutem będzie:
- Znajomość systemów Call Center,
- Doświadczenie na stanowisku Help Desk / Informatyk (min. 1 rok)
W zamian oferujemy:
- Dogodne miejsce pracy (w pobliżu metra Dw. Gdański)
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt managerski
- Możliwość doskonalenia swoich umiejętności
- Pracę w środowisku międzynarodowym