W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Informatyk/Administrator IT Service Desk
Obowiązki:
- opieka nad zaawansowaną strukturą sieciową,
- pomoc użytkownikom przy problemach eksploatacyjnych,
- usuwanie bieżących awarii,
- wdrażanie nowych rozwiązań IT,
- monitorowanie nowych technologii wchodzących na rynek.
Oferujemy:
- interesującą pracę w dynamicznej organizacji,
- możliwość rozwoju zawodowego i ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji,
- bardzo dobrą atmosferę pracy,
- umowę o pracę na pełny etat.
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie częsty - częsty kontakt z obcokrajowcami,
- wykształcenie kierunkowe (mile widziani studenci studiów zaocznych lub wieczorowych – dostępni w godzinach 8.00-17.00)
- dobra znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows,
- dobra znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows Server,
- znajomość mechanizmów rządzących w Microsoft Active Directory,
- dobra znajomość oprogramowania biurowego w szczególności pakietu Microsoft Office,
- umiejętność konfigurowania i diagnozowania sprzętu komputerowego,
- umiejętność konfigurowania i diagnozowania urządzeń sieciowych,
- umiejętność zarządzania strukturą IT (komputery, drukarki, serwery, urządzenia mobilne)
- umiejętność radzenia sobie z sytuacjami stresującymi i działania pod presją czasu,
- operatywność, systematyczność i odpowiedzialność,
- umiejętność pracy zespołowej, komunikatywność, samodzielność i inicjatywa,
- realizacja innych zadań zespołu IT.
Mile widziane:
- znajomość systemów operacyjnych Linux,
- znajomość technologi VoIP,
- znajomość mechanizmów wirtualizacji,
- dyspozycyjność.
Jesteśmy firmą informatyczną założoną przez specjalistów IT z wie... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.