Do obsługi Klientów sieci kin poszukujemy osób na stanowisko:
Konsultant Telefoniczny – obsługa infolinii przychodzącej
Praca polega na telefonicznej oraz mailowej obsłudze Klientów – tylko rozmowy przychodzące.
Informacje o projekcie:
- Infolinia czynna jest 7 dni w tygodniu w godz 10:00 - 23:00
- Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie
- Projekt stały
- Wynagrodzenie w oparciu o stawkę godzinową od 14 zł/h (brutto)+ premie
- Płatny cykl szkoleniowy przygotowujący do pracy
- Możliwość rozwoju wewnątrz struktur firmy
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Możliwość pracy zmianowej
- Poprawna wymowa
- Swobodne korzystanie z pakietu MS Office
Od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.