W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Indirect Procurement Manager - Media Category
Miejsce pracy: WarszawaFor our international Client, top FMCG company, we are currently looking for a:
Indirect Procurement Manager - Media Category
Responsibilities:
- Working as a part of a global procurement team with significant exposure across the business
- Leading the Media category: implementing strategy, ensuring the transparency of acting, proactively managing supplier relationships to deliver cost, quality & cash results and to drive continuously improvement
- Driving innovation programs to continually search for cost saving opportunities, new technologies, new services and new suppliers
- Generating and implementing efficient sourcing for marketing services and products
- Managing a small team of two people who would directly report to you
- Working in partnership with senior management team providing specialist procurement and commercial advice with influence on major decisions making
Requirements:
- University degree, MBA would be an advantage
- Min. 7 years of relevant professional experience (marketing, advertising, procurement etc,), preferably both in-house and agency side
- Fluent English
- Vast knowledge in planning and buying of traditional and digital media
- Strong organizational, analytical and negotiation skills
- People management experience would be an asset
Benefits:
- Professional working environment with focus on training and development
- Competitive salary and extended benefits package
- Great working atmosphere in a multicultural environment