Incident /Problem Manager
- Praca przy globalnym projekcie transformacji cyfrowej
- Międzynarodowe środowisko, branża retail
Informacje o kliencie
Naszym klientem jest międzynarodowa firma branży retail.
Opis stanowiska
Czym będziesz się zajmować?
* Świadczeniem usług IT na uzgodnionym z klientami poziomie
* Wsparciem Continous Improvment Managera w realizacji procesów ciągłego doskonalenia
* Zarządzaniem procesem obsługi incydentów, problemów, service request-ów
* Nadzorowaniem procesu event management i zapewnieniem jego efektywności
* Określeniem procesów wprowadzania zmian w środowisku oferowanych usług z perspektywy obszaru utrzymania
* Wdrażaniem standardów obsługi procesów związanych z incydentami, problemami i service request-ami, w tym ich monitorowania
* Zapewnianiem zdolności organizacji IT do planowania, pomiaru i dotrzymywania uzgodnionych poziomów jakości usług IT oraz ich ciągłego doskonalenia
* Usprawnianiem i podnoszeniem jakości obsługi Klienta wewnętrznego
* Koordynowaniem prac w zakresie zarządzania wiedzą oraz zarządzanie repozytorium bazy wiedzy i wersjami dokumentów.
* Zarzadzaniem dostawcami i nadzorem nad realizowanymi przez nich pracami w zakresie rozwiązywania problemów i incydentów oraz realizacji service request
* Wprowadzaniem najlepszych praktyk w zakresie całego procesu wsparcia oferowanych usług IT
* Współdziałaniem z klientem wewnętrznym w celu zidentyfikowania obszarów wymagających poprawy.
* Opracowywaniem i aktualizacją procedur utrzymaniowych w zakresie rozwiązania problemów, incydentów i service request-ów
* Ciągłym doskonaleniem usług oraz ich zakresu i poziomu wobec wymagań klientów
Profil kandydata
Wymagania:
* Wykształcenie wyższe - preferowane techniczne
* Co najmniej 5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
* Umiejętność definiowania i wdrażania procesów utrzymania rozwiązań informatycznych
* Umiejętność praktycznego zarządzania zespołami utrzymującymi systemy informatyczne
* Doświadczenie w procesach optymalizacji i ciągłego doskonalenia procesów wsparcia i świadczonych usług
* Doświadczenie w utrzymywaniu systemów z wykorzystaniem partnerów zewnętrznych
* Doświadczenie w pracy w dynamicznym środowisku biznesowym
* Orientacja na realizację celów biznesowych
* Umiejętność działania pod presją czasu
* Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
* Dobre umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole
* Samodzielność w działaniu oraz nastawienie na realizację celów
Mile widziane:
* Doświadczenie w branży retail
* Umiejętności analityczne
* Umiejętność proponowania nieszablonowych rozwiązań i przekonywania do innego punktu widzenia
* Doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym
* Certyfikat ITIL
Oferujemy
Czego się nauczysz?
* Będziesz mieć możliwość wzięcia udziału w globalnym projekcie transformacji cyfrowej
* Zapewniania utrzymania kluczowych rozwiązań dla biznesu na poziomie całej grupy
* Podejmowania działań mających na celu minimalizację ilości incydentów w ramach rozwiązań grupowych
* Dostarczania wspólnie z Product Team-ami Root Cause Analysis i planowania działań usprawniających wsparcie rozwiązań informatycznych wspierających biznes na poziomie grupy
* Zarządzania wiedzą
Location: Warszawa
Contract type: Na czas nieokreślony
About Michael Page
Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.
More