HR Services Advisor with French
Miejsce pracy: ŁódźProponujemy:
• pracę w międzynarodowej organizacji o stabilnej pozycji na rynku
• umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem
• możliwość rozwoju w strukturach firmy
• pracę w miłej atmosferze, opartej na wzajemnym szacunku i współpracy
• pakiet benefitów do wyboru
Wymagania:
• min. 1 rok doświadczenia w administracji HR (mile widziany SSC/BPO)
• znajomość języka francuskiego na poziomie B2/C1
• znajomość języka angielskiego na poziomie B2
• wykształcenie wyższe (mile widziany HR lub Zarządzanie)
• znajomość MS Office oraz systemie HR (SAP HCM)
• komunikatywność oraz umiejętności analityczne
• umiejętność współpracy w zespole i osiągania wyznaczonych celów
Zadania:
• Pomoc jako pierwsza linia kontaktu w przypadku zapytań pracowników
• tworzenie akt osobowych i zarządzanie pracownikiem w systemie
• wsparcie dla nowych pracowników na etapie poprzedzającym zatrudnienie oraz wdrożenie
• bieżące wsparcie dla pracowników
• współpraca z innymi Działami w organizacji w zakresie HR
Oferta dotyczy pracy stałej.