Opis stanowiska pracy

Dla naszego klienta - lidera w branży przemysłowej (produkcji) szukamy osoby na stanowisko:

HR/Payroll Specialist

Obowiązki:
• Nadzór nad Payrollem wszystkich pracowników firmy
• Zarządzanie w procesie zatrudnienia, który obejmuje prowadzenie całego procesu od określenia opisu zadań na stanowisku do momentu przygotowania umowy dla nowego pracownika
• Kontakt z podmiotami w całej pokrewnej dziedzinie HR (podatki, ubezpieczenia społeczne, itd.)
• Prace administracyjne, prowadzenie i aktualizowanie teczek pracowników
• Odpowiedzialność za wymogi prawne
• Odpowiedzialność za kontakt z regionalym HR w zakresie wszystkich kwestii związanych z zasobami ludzkimi w miejscu pracy
• Budowanie wizerunku firmy i odpowiedzialność za kulturę organizacyjną

Wymagania

• Wykształcenie związane z HR bądź ekonomią
• 2 - 5 lat doświadczenia jako specjalista HR w przedsiębiorstwie przemysłowym
• Doświadczenie w dziale kadr i płac; zaawansowana znajomość prawa pracy
• Doświadczenie w programie CDN OPTIMA będzie dodatkowym atutem
• Umiejętność rozwiązywania problemów
• Doskonała komunikacja w mowie i piśmie w języku angielskim
• Wysokie kompetencje interpersonalne
• Umiejętność pracy pod presją czasu

Prezentacja firmy

Mensys Polska jest oddziałem szwajcarskiej agencji rekrutacyjnej Mensys ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
02/03/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi