Dla naszego klienta - lidera w branży przemysłowej (produkcji) szukamy osoby na stanowisko:
HR/Payroll Specialist
Obowiązki:
• Nadzór nad Payrollem wszystkich pracowników firmy
• Zarządzanie w procesie zatrudnienia, który obejmuje prowadzenie całego procesu od określenia opisu zadań na stanowisku do momentu przygotowania umowy dla nowego pracownika
• Kontakt z podmiotami w całej pokrewnej dziedzinie HR (podatki, ubezpieczenia społeczne, itd.)
• Prace administracyjne, prowadzenie i aktualizowanie teczek pracowników
• Odpowiedzialność za wymogi prawne
• Odpowiedzialność za kontakt z regionalym HR w zakresie wszystkich kwestii związanych z zasobami ludzkimi w miejscu pracy
• Budowanie wizerunku firmy i odpowiedzialność za kulturę organizacyjną
• Wykształcenie związane z HR bądź ekonomią
• 2 - 5 lat doświadczenia jako specjalista HR w przedsiębiorstwie przemysłowym
• Doświadczenie w dziale kadr i płac; zaawansowana znajomość prawa pracy
• Doświadczenie w programie CDN OPTIMA będzie dodatkowym atutem
• Umiejętność rozwiązywania problemów
• Doskonała komunikacja w mowie i piśmie w języku angielskim
• Wysokie kompetencje interpersonalne
• Umiejętność pracy pod presją czasu
Mensys Polska jest oddziałem szwajcarskiej agencji rekrutacyjnej Mensys ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.