Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
HR & Payroll Specialist
Miejsce pracy: CeglédWhat would be your job description?
Ideal candidate should know, have:
What we offer?
- You be involved in implementation projects and services of payroll outsourcing,
- Participation in business relationship with customers - mostly presentations,
- Supporting to current customers.
Ideal candidate should know, have:
- Knowledge of Polish HR and Payroll legislation,
- Knowledge of information system Asseco Softlab HR,
- Knowledge of English - minimum level B2, preferably C1,
- Skills of analytical thinking,
- Sufficient previous international project experience,
- Very good communication a presentation skills,
- Independent and reliable attitude to solving problems,
- Driving licence B.
What we offer?
- Team cooperation combined with creative self-managed activities in perspective and dynamic company,
- Possibility of long-time professional and career development,
- Competitive salary conditions based on an individual contract with possibility of further growth based on job performance and achieved results,
- Company benefits,
- Appropriate technical support (company car, phone, notebook, etc.).
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.