#

HR & Payroll Specialist

Trenkwalder

Cegléd, zagranica

Trenkwalder
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:

HR & Payroll Specialist

Miejsce pracy: Cegléd
What would be your job description?
  • You be involved in implementation projects and services of payroll outsourcing,
  • Participation in business relationship with customers - mostly presentations,
  • Supporting to current customers.

Ideal candidate should know, have:
  • Knowledge of Polish HR and Payroll legislation,
  • Knowledge of information system Asseco Softlab HR,
  • Knowledge of English - minimum level B2, preferably C1,
  • Skills of analytical thinking,
  • Sufficient previous international project experience,
  • Very good communication a presentation skills,
  • Independent and reliable attitude to solving problems,
  • Driving licence B.

What we offer?
  • Team cooperation combined with creative self-managed activities in perspective and dynamic company,
  • Possibility of long-time professional and career development,
  • Competitive salary conditions based on an individual contract with possibility of further growth based on job performance and achieved results,
  • Company benefits,
  • Appropriate technical support (company car, phone, notebook, etc.).
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi