Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

HR Operations Director

Miejsce pracy: Kraków
6-14-60419

For one of our Clients, the company which is operating in Business Services area we are looking for a HR Operations Director.

Person at this position will be responsible for:
- Leading overall operations of the HR Shared Service
- Managing client satisfaction
- Business planning and strategy implementation
- Preparing forecasts and manage costs as well as profitability for projects
- Ensuring efficiency of processes
- Working closely with a senior management in the organization
- Drive process innovations and transformation
- Train and motivate new team members, cross train and motivate existing team members
- Setting priorities and ensuring delivery
- Developing strong relathions with key client stakeholders

Requirements:
- 10-15 years of experience HR Services (BPO or SSCstructures)
- Experience on simmilar position
- Experience in operations from a delivery perspective
- Experience in process transition and in building shared services teams
- Experience in project management and continuous improvement
- Strong leadership skills
- Fluent English
- Proven experience in increasing operations efficiency
- Ability to think analytically and very good problem solving skills
- Six Sigma Green/Black Belt Certification

Benefits:
- Stable employment in a dynamically growing company (employees all over the world)
- Attractive salary + annual bonus
- Innovating work environment
- Additional benefits (Multisport Card, private healthcare)
- International team and unformal atmosphere at work
- Organization promoting innovative thinking


Recruitment Agency No. 20329

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi