Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
HR Manager
Lokalizacja: Gorzów WielkopolskiDevire (agencja pracy tymczasowej, numer certyfikatu 3260) to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry. Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Polsce, Niemczech oraz Czechach.
Our Client is a part of the world's most international businesses from the FMCG sector, specializing in the production of household cleaning products and chemistry. Currently, we are looking for a Candidate on the position of HR Manager.
You will be responsible for:
- Ensuring consistent application of HR policies / procedures and local laws and practices,
- Execution of HR programs and processes,
- Supporting team members within the manufacturing plant or location to drive and implement HR strategies and initiatives that align with the business need
- Assisting in communicating HR roles, services, and capabilities to colleagues and resolving HR operational issues
- Leading change management programs and initiatives
- Full cycle recruitment process for Production roles
- Supporting the non-production Talent Acquisition Process and onboarding
- Together with HRBP providing proactive guidance, communications, and HR generalist support to employees within a respective manufacturing plant and/or site
Our Client offers:
- Attractive salary based on a contract of employment
- Working for a leading corporation with a stable market position
- Possibility to work in an international environment
- Benefits package
Main requirements:
- Knowledge of general HR policies, procedures, and HR leading practices and applicable laws / regulations in country of employment
- At least 5 years of HR generalist experience and/or related fields
- Experience with Performance Management, Talent Management, Employee Relations, Labor Relations, Compensation programs and HR laws and regulations
- Demonstrated skills in leadership, integration, facilitation, and complex problem solving
- Knowledge of HR Systems
- Previous experience in a manufacturing environment preferred