Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
HR Generalist with Payroll
Miejsce pracy: WarszawaObowiązki:
Wymagania:
Oferujemy:
- zapewnianie wsparcia w szerokim zakresie ogólnych tematów HR pracownikom klienta i innym odpowiednim interesariuszom ze wszystkich pionach biznesowych w ramach funkcji HR,
- odpowiedzialność za codzienne funkcjonowanie kadry płacowej w polskim podmiocie,
- ścisła współpraca z szefem działu kadr dla wyznaczonych krajów oraz z pracownikami HR z biura w Danii, a także z zewnętrznym dostawcą usług kadrowo-płacowych w trakcie transformacji i po jej zakończeniu w ramach codziennej działalności,
- zarządzanie wdrożeniami płac w nowych krajach i zapewnienie przestrzegania wszystkich przepisów oraz zgodności firmy z federalnymi, stanowymi i lokalnymi wymogami prawnymi poprzez badanie istniejących i nowych przepisów; egzekwowanie przestrzegania wymagań; doradzanie lokalnej i globalnej organizacji usług HR oraz partnerom outsourcingowym w zakresie potrzebnych działań,
- wdrażanie, utrzymywanie i aktualizacja procesów i danych płacowych - zarządzanie systemem płac i wspieranie szerszego biznesu; sprawdzanie poprawności płac i bycie punktem kontaktowym dla wszystkich zapytań wewnętrznych i zewnętrznych,
- zapewnienie wysokiej jakości usług HR w procesach (np. zarządzanie pracownikami, płace, wynagrodzenia, świadczenia, nieobecność, pozyskiwanie talentów)
- przetwarzanie i koordynacja napływających zapytań oraz odpowiadanie na ogólne pytania HR,
- zrozumienie agendy biznesowej, komercyjnej, kulturowej i strategicznej oraz pomoc w kształtowaniu kultury i wartości organizacji oraz wcielanie ich w życie w przyszłości komunikowanie usług, inicjatyw i programów HR,
- wspieranie pracowników i menedżerów w zrozumieniu i przestrzeganiu polityk i wytycznych HR.
Wymagania:
- ukończone studia wyższe w zakresie administracji biznesowej / finansów / HR, z certyfikatem z listy płac,
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- doświadczenie w pracy z rozwiązaniami chmurowymi HRIT,
- pasja do pracy z procesami kadrowymi, procesami płacowymi oraz wiedza na temat polskiego ustawodawstwa płacowego,
- międzynarodowe doświadczenie w pracy w organizacjach zorientowanych na klienta o szerokiej złożoności - atut dodatkowy,
- terminowość w działaniu oraz doświadczenie w pracy z systemami informatycznymi, takimi jak Excel, Payroll Software i Integration Software. Dodatkową zaletą jest znajomość programu Workday,
- "ciekowość biznesowa" z nastawieniem skierowanym na zewnątrz i wyraźnym zainteresowaniem tym, co dzieje się w szerszych trendach rynkowych,
- Kierowanie się jakością i posiadanie analitycznego podejścia do rozwiązywania problemów
- wysoka motywacja, a także orientacja na zespół, umiejętność ustalania priorytetów i ich wdrażanie,
- świetne umiejętności komunikacyjne,
- sprawdzone umiejętności zarządzania interesariuszami - kontakt się z szeroką gamą ludzi, lokalnie i regionalnie,
- znajomość języka angielskiego i polskiego biegle w biznesie, inne języki europejskie są bardzo mile widziane.
Oferujemy:
- umowę o pracę na czas określony 12 miesięcy,
- pracę na stanowisku o globalnym, złożonym zasięgu,
- możliwość uczestnictwa w najnowocześniejszych i najbardziej aktualnych działaniach z zakresu HR,
- możliwość zdobycia cennej wiedzy i poszerzenia kompetencji,
- premię roczną i pakiet dodatkowych benefitów.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.