HR Associate
Miejsce pracy: KrakówZakres obowiązków:
• Stały kontakt z pracownikami i podwykonawcami w obszarze HR
• Sprawdzanie poprawności dokumentacji
• Kontrola wydatków związanych z delegowaniem pracownika do pracy za granicą
• Wprowadzanie danych do systemów informatycznych
• Obsługa poczty
• Sporządzanie raportów i zestawień
• Przygotowywanie i sprawdzanie dokumentów w języku angielskim
Wymagania:
• Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
• Dobra znajomość obsługi MS Office (ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel)
• Mile widziana znajomość systemu SAP
• Doskonale umiejętności analityczne
• Mile widziane doświadczenie w pracy z klientem
• Dobra organizacja czasu pracy, dokładność, sumienność
• Chęć stałego podnoszenia swoich kwalifikacji
Oferujemy:
• Atrakcyjny program szkoleń
• Ciekawą i stabilną pracę w przyjaznym, międzynarodowym zespole
• Możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji i umiejętności językowych