Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Posiadasz swoje pierwsze doświadczenie w branży HR? Lubisz pracę z ludźmi i swobodnie komunikujesz się w języku angielskim? Mamy dla Ciebie ofertę pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie z branży IT na stanowisku HR assistant. Nie zwlekaj, aplikuj!
HR Assistant
Poznań
zatrudnienie w ramach umowy o pracę tymczasową na 3 miesiące przez Randstad (z możliwością przedłużenia umowy bezpośrednio z naszym klientem)
atrakcyjne wynagrodzenie
pracę w międzynarodowej firmie z branży IT, miłą atmosferę pracy
pracę w systemie hybrydowym (zdalnie i w biurze)
elastyczne godziny pracy
biuro w samym centrum Poznania
pakiet benefitów
wspieranie managera w zakresie ogólnej administracji pracowniczej - od przygotowania do archiwizacji dokumentów pracowniczych
tworzenie profili nowych pracowników w systemie HRIS (HR Information System)
sporządzanie standardowych listów intencyjnych i umów o pracę w oparciu o dane z systemu HRIS
współpraca z kierownikami biur i zespołami rekrutacyjnymi w celu zapewnienia sprawnego procesu wdrażania nowych pracowników do pracy
kontakt z nowymi pracownikami w sprawie urlopu, zamówień sprzętu, benefitów, itp.
wspieranie zespołów rekrutacyjnych w organizowaniu rozmów kwalifikacyjnych
pierwszego doświadczenia w strukturach HR
znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikację (min. B2)
dobrej znajomości narzędzi (mile widziane Microsoft / Google Suite)
podstawowej znajomości przepisów prawa pracy (mile widziane)
samodzielności w podejmowaniu działań
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?