Opis stanowiska pracy
Aktualnie dla naszego Klienta, atrakcyjnego pracodawcy z siedzibą w Poznaniu poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
HR Administrator ze znajomością języków obcych (niemiecki, włoski, czeski, norweski)
Nasz klient oferuje:
- Atrakcyjne wynagrodzenia,
- Bogaty pakiet socjalny (opieka medyczna, karta Sodexolunch),
- Pracę w międzynarodowej firmie,
- Przyjazną atmosferę pracy.
Zadania:
- Wyliczanie wynagrodzeń pracowników,
- Prowadzenie administracji od podpisania umowy, aż do jej rozwiązania,
- Rozwiązywanie bieżących problemów pracowników związanych z urlopami, wynagrodzeniami,
- Administrowanie informacjami.
Twój profil:
- Biegła znajomość w mowie i piśmie języka angielskiego i jednego z wymienionych języków (niemiecki, włoski, czeski, norweski) (B2,C1,C2)
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Umiejętności komunikacyjne i organizacyjne,
- Dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, PowerPoint, Word)
Prezentacja firmy
Specjalizujemy się w rekrutacji profesjonalistów z dwóch głównych obszar...
Specjalizujemy się w rekrutacji profesjonalistów z dwóch głównych obszarów, gdzie praca oparta na specjalistycznej wiedzy odgrywa kluczowe znaczenie.
- specjalistów z obszaru usług profesjonalnych, np. konsultantów biznesowych, finansistów, doradców prawnych i podatkowych, menedżerów inwestycyjnych
- specjalistów tworzących nowe rozwiązania, z obszaru rozwoju technologii, np. konsultantów IT, specjalistów z obszaru telekomunikacji, energii odnawialnej, technologii i usług medycznych, farmacji
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 08/01/2015
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca HR / Kadry / Rekrutacja