W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
HR Administration Specialist with French
Miejsce pracy: WrocławFor our international Client due to fast grow we are looking for candidates for a HR Administration Specialist with French
Responsibilities:
-Collaboration with customer employees, HR departments and third parties for HR and payroll
-Explaining and managing electronic inquiries
-Resolving customer queries, preserving time and quality requirements
-Having knowledge of communications systems (CRM)
-Preparing and maintaining payroll related records and reports
-Ensuring document workflow and work procedures
-Cross-train designated back-up
Requirements:
-Excellent French skills- C1 level
-Very good English skills- B2 level
-2 years of professional experience on similar position
-Analytical thinking
-Basic MS Office knowledge
-Customer orientation
-Can-do attitude
-CRC and SAP knowledge is an advantage
Benefits:
-Working in international environment
-Attractive salary
-Medical care and insurance package
-Multisport card