#

HR Administration Specialist with French

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Wrocław, dolnośląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

HR Administration Specialist with French

Miejsce pracy: Wrocław
5-26-53064
Salary: 4500 - 5500 PLN

For our international Client, leader of professional IT services, due to fast grow we are looking for candidates for a HR Administration Specialist with French
Responsibilities:
-Entering into SAP HR and payroll related required data
-Preparing prompt and correct statements
-Creating reports
-Archiving documents
-Having the knowledge of and updating given process documentation
-Active search and implementation of possible process improvements
-Participation in achieving planned metrics level and other quality goals

Requirements:
-Very good French skills- B2 level
-Good English skills – B1 level
-Bachelors' degree with Accountancy/Finance/ Math /Foreign Language Faculties/Or Accountancy School is an advantage
-Basic MS Office skills
-Customer-centered orientation
-Can-do attitude
-SAP knowledge is an advantage

Benefits:
-Working in international environment
-Medical care and insurance package
-Multisport card
-Employee Assistance program – help in a difficult life situation
-Free coffee, tea, sandwiches and fruit
-Modern office in the city center
-Trainings, opportunity for personal development and advancement within the company
-Wellness program

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi