Helpdesk - praca dla studentów
Dla naszego Klienta aktualnie poszukujemy kandydata/-tki na stanowisko:
Nr ref.: SWT/02/2014
Zadania:
• Stały kontakt z klientem zagranicznym za pomocą e-maila, czatu i telefonu
• Pomoc w zakresie aktywacji kodów do gier komputerowych
• Rozwiązywanie problemów związanych z płatnościami
• Doradztwo techniczne dotyczące oferowanych przez firmę aplikacji/kodów
Nasze wymagania:
• Bardzo dobra znajomość jednego z języków obcych: niemieckiego, francuskiego lub hiszpańskiego
• Komunikatywna znajomość języka angielskiego
• Mile widziana znajomość branży gier komputerowych
• Dyspozycyjność do pracy w systemie 3-zmianowym
• Cierpliwość, komunikatywność, zaangażowanie
Oferujemy:
• Pracę w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• Szkolenie stanowiskowe
• Możliwość rozwoju i awansu
• Pracę w miłej i przyjaznej atmosferze
Oferta dotyczy pracy stałej. Zainteresowane osoby prosimy przesłanie swojej aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny.
Zapraszamy do rejestracji bezpośredniej na adecco.pl