Opis stanowiska pracy
Obowiązki:
- Organizacja pracy oraz kierowanie działem Supportu
- Zarządzanie siedmioosobowym zespołem pracującym na miejscu oraz zdalnie
- Monitorowanie wskaźników efektywności
- Zarządzanie procesem reklamacyjnym/zgłoszeniowym
- Raportowanie
Wymagania:
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem helpdesk / obsługi klienta w szczególności w świadczeniu usług wsparcia na odległość - minimum trzy lata
- Dobra znajomość języka angielskiego (płynny w mowie)
- Znajomość zagadnień z zakresu telekomunikacji, voip
- Podstawowa znajomość relacyjnych baz danych oraz środowiska .NET
Oferujemy stałą, stabilną współpracę w oparciu o umowę B2B z wynagrodzeniem 8 tys - 12 tys PLN + VAT
Prezentacja firmy
Jesteśmy firmą realizującą projekty informatyczne dla sektora ban...
Jesteśmy firmą realizującą projekty informatyczne dla sektora bankowego, ubezpieczeniowego, telekomunikacyjnego, a także dla agencji interaktywnych. Do bieżących projektów poszukujemy programistów Java, .NET, PHP oraz testerów i analityków biznesowych.
VLOG to zespół profesjonalnych i ambitnych specjalistów tworzących jedną z
wiodących firm na rynku IT. Założona w 2009 r. na początku specjalizowała
się w outsourcingu personelu wsparcia technicznego zdobywając rozpoznawalną
markę na rynku europejskim. W 2012 r. główną gałęzią nieustannie
rozwijającej się firmy stały się rozwiązania IT (konsulting, outsourcing,
body leasing). W tym momencie firma VLOG zatrudnia kilkadziesiąt osób
działających na terenie całej Polski.
VLOG to firma, która wyróżnia się na rynku nienagannym podejściem do
konsultantów i klientów. Lata praktyki oraz niezliczona ilość
sfinalizowanych projektów pozwoliły zbudować bogactwo doświadczenia, sukcesu
oraz grono zaufanych partnerów biznesowych.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 21/10/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Od 3 do 5 lat
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Wynagrodzenie
- 8 000PLN - 12 000PLN / Monthly (Brutto)
- Branża / kategoria:
- Praca IT - Kontrola jakości