Devire
Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.

Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.

Help Desk

Lokalizacja: Warszawa

Dla klienta z branży farmaceutycznej, poszukujemy, Specjalistów helpdesk I linia wsparcia

Praca w systemie zmianowym w godzinach pracy 8 – 22 - obsługa zdalna biura w USA

U kandydatów zwracamy uwagę na:

  • Doświadczenia 1 rok w pracy w zespole helpdesk
  • Znajomość języka angielskiego bardzo dobra - dużo pracy z biurami zagranicznymi

 

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Konfiguracja sprzętu, nadawanie i odbieranie uprawnień (process on i offboarding)
  • Obsługa zgłoszeń w systemie helpdesk:
    • ilość obsługiwanych ticketów 150/m-c
    • czas reakcji na pełne resolution do 2 dni (w przypadku krytycznych problemów do 2 godzin)
    • czas reakcji na zgłoszony ticket do 2 godzin
    • konfiguracja sprzętu, nadawanie i odbieranie uprawnień (sprzęt dostarczany przez nas) (konfiguracja w ciągu 2 dni od zgłoszenia, nadawanie i odbieranie uprawnień obsługiwane w ramach terminów dotyczących ticketów)
    • zaangażowanie w diagnozowanie LAN i przekazanie do zewnętrznego dostawcy

 

Oferujemy:

  • Formę współpracy B2B
  • Udział w ciekawych, nowatorskich projektach o zasięgu ogólnopolskim i międzynarodowym.
  • Możliwość z korzystania z prywatnej opieki medycznej i karnetu sportowego
Devire Devire Devire Devire

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi