ManpowerGroup Sp. z o.o.

Help Desk Support

Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska pracy

  • Wsparcie użytkowników korporacyjnych
  • Rozwiązywanie incydentów rejestrowanych w systemie zgłoszeniowym
  • Diagnozowanie problemów dot. działania sprzętu biurowego IT i rozwiązywanie ich w określonym zakresie,
  • Przekazywanie problemów lub incydentów nie leżących w obszarze 1 linii wsparcia do kolejnych linii

 

Wymagania

  • Doświadczenie w IT na 1 lub 2 linii wsparcia- warunek konieczny
  • Dobra organizacja pracy, samodzielność
  • Wykształcenie kierunkowe- mile widziane

Oferta

  • Możliwość rozwoju oraz dłużej współpracy
  • Możliwiość zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowej organizacji
  • Pakiet szkoleń
  • Praca od poniedziałku do piątku w standardowych godzinach biznesowych
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Socials

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi