Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: mniej niż 1 rok
Wykształcenie: Średnie ogólnokształcące
Branża: Praca IT - Hardware / Information Systems, Praca IT - Konsulting, Praca IT - Kontrola jakości
Poszukujemy do zespołu Help Desk w departamencie IT w firmie z branży finansowej osoby na stanowisko:
Help Desk Specialist
Główne zadania:
• Wsparcie oraz realizacja standardowych wniosków w zakresie zarządzania uprawnieniami IT,
• Odpowiadanie za wsparcie użytkowników w zakresie obsługi uprawnień IT,
• Realizowanie wniosków o uprawnienia do systemów i aplikacji,
• Weryfikacja zasadności złożenia wniosku o określone profile uprawnień.
Wymagania:
• Biegła obsługa komputera i znajomość środowiska systemu operacyjnego Microsoft Windows
• Dobra organizacja pracy
• Umiejętność pracy w zespole i otwartość na nowe wyzwania
• Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym podstawową komunikację
• Znajomość dobrych praktyk ITIL, będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
• Długofalową współpracę i ciągłe możliwości rozwoju
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Elastyczne formy współpracy (B2B, UoP itd.)
• Pakiet benefitów (Multisport, MyBenefit, Medicover)
• Możliwość certyfikacji i szkoleń
• Pakiet i wsparcie relokacyjne, w przypadku zmiany miejsca zamieszkania