Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o.

Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)

Dyrektor Contact Center

Miejsce pracy: Warszawa
OBOWIAZKI
Dla naszego Klienta, centrum telefonicznej obsługi klienta, poszukujemy doświadczonego menadżera na stanowisko: Dyrektor Contact Center.

Wśród zadań wybranej osoby będzie:
  • kompleksowe zarządzanie centrum telefonicznej obsługi klienta
  • opracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju centrum, w bliskiej współpracy z zarządem
  • analiza i optymalizacja procesów, celem podnoszenia rentowności centrum i poziomu świadczonych usług
  • zarządzanie zespołem podległych współpracowników w realizacji codziennych zadań
  • kontakt z klientami centrum i utrzymanie pozytywnych relacji biznesowych


WYMAGANIA
  • wykształcenie wyższe
  • min. 3 lata doświadczenia na stanowisku middle/senior manager w jednostce typu contact center, call center, BPO/SSC
  • dobra znajomość specyfiki funkcjonowania centrum obsługi telefonicznej
  • dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)

KORZYŚCI
  • ciekawe stanowisko o wysokim stopniu samodzielności - pozycja senior management
  • praca w międzynarodowym środowisku
  • wynagrodzenie proporcjonalne do doświadczenia i kompetencji
  • korzyści pozapłacowe



Numer referencyjny: 7-26-42837/IP
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi