Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Dyrektor Contact Center
Miejsce pracy: WarszawaOBOWIAZKI
Dla naszego Klienta, centrum telefonicznej obsługi klienta, poszukujemy doświadczonego menadżera na stanowisko: Dyrektor Contact Center.
Wśród zadań wybranej osoby będzie:
WYMAGANIA
KORZYŚCI
Numer referencyjny: 7-26-42837/IP
Dla naszego Klienta, centrum telefonicznej obsługi klienta, poszukujemy doświadczonego menadżera na stanowisko: Dyrektor Contact Center.
Wśród zadań wybranej osoby będzie:
- kompleksowe zarządzanie centrum telefonicznej obsługi klienta
- opracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju centrum, w bliskiej współpracy z zarządem
- analiza i optymalizacja procesów, celem podnoszenia rentowności centrum i poziomu świadczonych usług
- zarządzanie zespołem podległych współpracowników w realizacji codziennych zadań
- kontakt z klientami centrum i utrzymanie pozytywnych relacji biznesowych
WYMAGANIA
- wykształcenie wyższe
- min. 3 lata doświadczenia na stanowisku middle/senior manager w jednostce typu contact center, call center, BPO/SSC
- dobra znajomość specyfiki funkcjonowania centrum obsługi telefonicznej
- dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
KORZYŚCI
- ciekawe stanowisko o wysokim stopniu samodzielności - pozycja senior management
- praca w międzynarodowym środowisku
- wynagrodzenie proporcjonalne do doświadczenia i kompetencji
- korzyści pozapłacowe
Numer referencyjny: 7-26-42837/IP
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.