Opis stanowiska pracy

Zapewnienie realizowania polityki rozwoju sprzedaży zgodnie z celami i planami operacyjnymi firmy
Pozyskiwanie nowych Klientów oraz rozwijanie istniejących relacji z dotychczasowymi Klientami
Zapewnienie rzetelnej i terminowej realizacji kontraktów handlowych z Klientami
Współpraca z innymi działami firmy
Konsultacje i współtworzenie umów w kwestiach handlowych, przygotowanie ofert dla klientów
Bieżąca analiza rynku oraz Klientów - gromadzenie aktualnej informacji nt. kontrahentów, rynków, preferencji odbiorców finalnych, polityki firm konkurencyjnych
Przygotowywanie przetargów klientów, jak również przygotowywanie ofert handlowych
Analiza, weryfikacja, przygotowanie umów handlowych – późniejszy monitoring ich realizacji

Wymagania

Wykształcenie średnie lub wyższe
Minimum dwuletnie doświadczenie w pracy handlowca, optymalnie w branży meblarskiej lub HORECA
Mocna orientacja na cel
Wysoki poziom motywacji
Umiejętności negocjacyjne
Odporność na stres
Prawo jazdy kat. B
Zaangażowanie i dyspozycyjność

Prezentacja firmy

Firma Meblomex powstała w 1996 roku jako przedsiębiorstwo zbudowa... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
09/05/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi