Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/20/1849


Obowiązki:

Handlowa obsługa klientów, pozyskiwanie nowych klientów, sporządzanie ofert i pozyskiwanie zamówień, obsługa i koordynacja zleceń klientów, wyszukiwanie nowych możliwości współpracy z firmami w innych sektorach gospodarki.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe, brak

Pozostałe wymagania:

  • Wykształcenie min. średnie, umiejętności nawiązywania kontaktów, szybkiego zdobywania informacji i prowadzenia negocjacji handlowych z klientami, doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane, umiejętność pracy pod presją czasu, nienaganna kultura osobista, sumienność i samodzielność w osiąganiu zaplanowanych celów sprzedażowych, umiejętność pracy w zespole, umiejętność organizacji czasu pracy, znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym, niezbędnym do prowadzenia rozmów i korespondencji z klientami zagranicznymi, prawo jazdy kat. B.


Miejsce pracy: Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o przesyłanie Cv za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres biuro@novel-tech.pl lub kontakt telefoniczny 177175312

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
19/09/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi