#

Handlowiec, specjalista ds. sprzedaży powierzchni reklamowej w mediach

Lifestyle Coach Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Grupa Medialna Lifestyle, specjalizująca się w wydawnictwach książkowych, magazynowych oraz internetowych, a także w organizacji ogólnopolskich imprez i targów poszerza zespół w centrali w Warszawie o handlowców/specjalistów ds. sprzedaży powierzchni reklamowych oraz eventów.

Stanowisko: handlowiec/specjalista ds. sprzedaży powierzchni reklamowych
Miejsce pracy: Warszawa
Rodzaj pracy: biuro - centrala w Warszawie
Początek pracy: od 1 lutego 2016
Ilość wakatów: 1
Wynagrodzenie: 4 - 10 tys. zł netto/miesięcznie (w zależności od wyników)
Okres próbny: miesiąc


ZADANIA:
- praca przy ogólnopolskim projekcie targów lifestylowych (finał projektu 14-15 maja 2016)
- pozyskiwanie partnerów komercyjnych do targów zdrowia, aktywności i urody
(np. sprzedaż stoisk na targach),
- dobra znajomość branży FIT i zdrowego stylu życia
- research firm pod kątem projektu targowego
- tworzenie baz kontaktowych nowych klientów,
- utrzymywanie dobrych relacji z pozyskanymi klientami,
- negocjowanie warunków współpracy oraz zapisów zawieranych umów,
- pozyskiwanie i analizowanie informacji dotyczących potencjalnych klientów, rynku oraz konkurencji,
- kształtowanie oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
- realizacja założeń budżetowych,
- sporządzanie raportów dotyczących realizacji założeń budżetowych.

WYMAGANIA:
- preferowane, choć nie obowiązkowe, wykształcenie wyższe, minimum 3-letnie doświadczenie w sprzedaży produktów lub usług,
- podstawowa znajomość rynku mediów w Polsce,
- znajomość branży fitness w Polsce i za granicą,
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację, w mowie i piśmie,
- biegła obsługa komputera oraz pakietu MS Office,
- umiejętność właściwej identyfikacji potrzeb klienta,
- umiejętność prowadzenia negocjacji oraz swoboda w prowadzeniu rozmów z osobami decyzyjnymi na najwyższych szczeblach hierarchii firmy,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność pracy przez telefon i kontaktu telefonicznego z klientem,
- obowiązkowość, systematyczność,
- wysoka kultura osobista, entuzjazm,
- dobra organizacja pracy własnej, optymizm i pewność siebie,
- samodzielność i zdecydowanie w działaniu,
- gotowość do prowadzenia własnej działalności gospodarczej (po 4mc i nawiązaniu stałej współpracy)
- w przypadku osoby po 30 roku życia bądź mężczyzny - konieczność akceptacji młodszej osoby w postaci kobiety jako szefowej,
- przez okres próbny: własny telefon i laptop, po okresie próbnym pracownik otrzymuje służbowy tel. i komputer.

OFERUJEMY:
- bardzo atrakcyjne i stałe wynagrodzenie (podstawa plus prowizja) oraz premia za wyniki,
- profesjonalne przygotowanie do wykonywania powierzonych zadań,
- komfortowe warunki pracy i elastyczny czas pracy,
- przyjazną atmosferę w młodym i energicznym zespole,
- klarowną ścieżkę rozwoju i awansu zawodowego,
- atrakcyjne szkolenia umożliwiające rozwój zawodowy oraz osobisty,
- pozapłacowe gratyfikacje za dobre wyniki w pracy.

Prezentacja firmy

Grupa Medialna Lifestyle, specjalizująca się w wydawnictwach ksią... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
21/01/2016
Wymiar etatu:
Niepełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Wynagrodzenie
4 000PLN - 10 000PLN / Monthly (Brutto)
Premie, dodatki:
Pozapłacowe
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi