Do zadań pracownika na tym stanowisku będzie bieżący kontakt z klientami sklepu internetowego z branży IT oraz elektroniki użytkowej. Podstawowymi obowiązkami będzie obsługa telefoniczna oraz e-mailowa klientów, jak i również przyjmowanie zamówień oraz doradztwo i sprzedaż produktów z oferty sklepu.
Oferujemy
• stabilne zatrudnienia,
• umowa o pracę na pełny etat,
• wypłacane na czas wynagrodzenie,
• możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego,
• pracę w energicznym zespole, który potrafi stworzyć dobrą atmosferę pracy,
• możliwość realizacji własnych pomysłów oraz wdrażania kreatywnych rozwiązań
• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
• sumienność i dokładność,
• odpowiedzialność, zaangażowanie w realizację zadań,
• dobra organizacja pracy,
• umiejętność pracy pod presją czasu,
• poprawna pisownia oraz dykcja,
• znajomość obsługi komputera,
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Uprzejmie informujemy, że kontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.
Do przesyłanej oferty prosimy dołączyć następującą klauzulę:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97r o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883)"
Spinel Enterprise Sp z o.o. istnieje, aby dostarczać ludziom i organizac... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.