CEL STANOWSKA
Profesjonalna i kompleksowa obsługa Klientów w zakresie doboru i sprzedaży części zamiennych. Kontakt z dostawcami produktów w celu sprawnej i terminowej obsług Klientów. Dbanie o prawidłowy przepływ informacji o stanie realizacji zamówień oraz raportowanie swojej pracy do bezpośredniego przełożonego.
ZAKRES OBOWIAZKÓW
1. Dobór i sprzedaż części zamiennych do maszyn budowlanych;
2. Przygotowywanie ofert handlowych;
3. Prowadzenie zamówień Klientów zgodnie z procesem sprzedaży ustanowionym odrębnymi procedurami oraz kompletowanie dokumentacji sprzedażowej;
4. Kontrolowanie dostaw i dostępności produktów u dostawców;
5. Techniczne wspieranie sprzedaży części zamiennych;
6. Aktywne pozyskiwanie Klientów poprzez monitorowanie rynku;
7. Rzetelne i zgodne z harmonogramem raportowanie osiągnięć w sprzedaży do bezpośredniego przełożonego;
8. Ciągle podnoszenie poziomu obsługi klienta w sprzedaży części zamiennych.
UPRAWNIENIA
Handlowiec ds. Części Zamiennych uprawniony jest do bezpośredniego kontaktu z klientami w celu profesjonalnego doradztwa i sprzedaży części zamiennych. Uprawiony jest to aktualizowania informacji w firmowych systemach komputerowych oraz kontaktów z dostawcami produktów w celu monitorowania stanu realizacji zamówień.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ
Handlowiec ds. Części Zamiennych odpowiedzialny jest za profesjonalną i kompleksową obsługę Klientów w zakresie doboru i sprzedaży części zamiennych. Odpowiedzialny jest za postępowanie zgodne z procedurami sprzedażowymi obowiązującymi w INTRAC Polska.
WYMAGANIA
Od Handlowca ds. Części Zamiennych wymagane jest wykształcenie wyższe techniczne oraz praktyczna wiedza z zakresu budowy maszyn budowlanych.
Wymagana jest znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, biegła obsługa komputera oraz umiejętność pracy w zespole.
www.intrac.pl
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.