• projektowanie graficzne materiałów reklamowych (POS, prasa, proste nośniki digital)
w oparciu o dostarczony KV
• przygotowywanie projektów zgodnie z brief’em kreatywnym
• aktywny udział w burzach kreatywnych
• dbanie o terminową i jakościową realizację powierzonych projektów
• minimum 2-letniego doświadczenia w pracy w agencji reklamowej na podobnym stanowisku
• znajomości zasad DTP
• doskonała znajomość programów graficznych (Photoshop, InDesign, Illustrator)
• umiejętność twórczego i koncepcyjnego myślenia w ramach tradycyjnych kanałów
• bardzo dobra organizacja pracy – systematyczność i skrupulatność, dbanie o szczegóły i terminy
• otwartość na zmiany
• doświadczenie w zakresie projektowania WWW oraz umiejętność odręcznego rysunku będą dodatkowym atutem
Jesteśmy AGENCJĄ BRAND BUILDINGOWĄ, integrującą komunikację marke... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.