Opis stanowiska pracy

Wymagania:

  • Biegła znajomość pakietu Adobe (Photoshop, InDesing, Illustrator, etc.)
  • doświadczenie w pracy w agencji reklamowej
  • doskonała znajomość HTML, HTML 5, Flash
  • bogate portfolio
  • znajomość bieżących trendów w grafice
  • kreatywność
  • sumienność
  • umiejętność pracy pod presją czasu

Zakres obowiązków:

  • Projektowanie, rysowanie, obróbka materiałów graficznych, kodowanie
  • przygotowanie materiałów do druku oraz na stronę internetową
  • Ścisła współpraca z: pracownikami działu reklamy, redaktorami naczelnymi/prowadzącymi i ich zastępcami, dyrektorem artystycznym

Gwarantowane:

  • Praca na etat
  • możliwość pracy zdalnej

 

Prosimy o przesłanie portfolio. W CV prosimy dodać następującą klauzulę: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 27.08.1997 r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, Poz. 923 ze zm.”

 

Prezentacja firmy

Digital Open Group – New Media Solutions. Agencja założona w 2008... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
17/04/2014
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Praca w mediach / dziennikarstwo

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi