Opis stanowiska pracy

Poszukujemy kogoś utalentowanego, ale i systematycznego, kto będzie:
- przygotowywał koncepcje kreatywne do kampanii promocyjnych, a w ich ramach kompletne Key Visuale,
- uczestniczył w brainstormach, wnosząc do nich twórczy wkład,
- opracowywał publikacje do druku - różnego rodzaju (ulotki, foldery, bannery, sitodruk),
- przygotowywał bannery internetowe.

Wymagania

Jeśli zatem:

- jesteś osobą otwartą i umiesz słuchać uwag,
- potrafisz porzucić pomysł, nad którym pracujesz cały dzień i zacząć zupełnie nowy, lepszy
- lubisz ludzi i potrafisz się z nimi komunikować,
- możesz pracować w biurze od 8 rano, nie od 20-tej,

oraz potrafisz:

- biegle posługiwać się środowiskiem Adobe (przede wszystkim Photoshop i InDesign),
- używać komercyjnych i darmowych odpowiedników powyższych,
- organizować swoją pracę, by wywiązać się z terminów,
a byłoby świetnie, gdybyś także:
- znał Adobe Flash w stopniu umożliwiającym kreację bannerów,
włącznie z ich optymalizacją i dostosowywaniem do różnych adserverów,

Ta praca jest dla Ciebie, a wraz z nią:

- ciekawe wyzwania podczas pracy dla ważnych i prestiżowych klientów
- satysfakcjonujące wynagrodzenie.

Prezentacja firmy

ZAPEWNIAMY EFEKTYWNĄ KOMUNIKACJĘ WAŻNYM DZIAŁANIOM SPOŁECZNYM, ED... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
30/10/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Marketing / PR / Social Media

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi