Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
ul. Krakowskie Przedmieście 15/17, 00-071 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Bieżąca współpraca z Podmiotem upoważnionym do ponoszenia wydatków kwalifikowalnych w Projekcie w zakresie zadań z obszaru monitoringu i nadzoru Beneficjenta projektu nad realizacją inwestycji w celu realizacji przez MKiDN zadań w obszarze projektu dotyczącego termomodernizacji wybranych placówek szkolnictwa artystycznych.
  • Uczestniczenie w spotkaniach koordynujących i podsumowujących realizację prac takich jak prowadzenie robót, spotkaniach na budowach, przeglądach zrealizowanych robót, odbiorach robót, przeglądach gwarancyjnych w celu realizacji przez MKiDN zadań w obszarze projektu dotyczącego termomodernizacji wybranych placówek szkolnictwa artystycznych.
  • Zgłaszanie Koordynatorowi Zespołu i Kierownikowi Projektu w trybie niezwłocznym wszelkich zagrożeń i nieprawidłowości dotyczących realizacji Projektu w celu realizacji przez MKiDN zadań w obszarze projektu dotyczącego termomodernizacji wybranych placówek szkolnictwa artystycznych.
  • Przygotowywanie sprawozdań i notatek z wykonanej pracy w celu realizacji przez MKiDN zadań w obszarze projektu dotyczącego termomodernizacji wybranych placówek szkolnictwa artystycznych.
  • Realizacja zadań wynikających z rozliczania finansowego i rzeczowego Projektu w celu realizacji przez MKiDN zadań w obszarze projektu dotyczącego termomodernizacji wybranych placówek szkolnictwa artystycznych.
  • Udział w przygotowywaniu sprawozdań, wniosków beneficjenta o płatność, aneksów do umowy o dofinansowanie, zestawień, aktualizacji harmonogramu inwestycji i innych dokumentów związanych z realizacją Projektu w celu realizacji przez MKiDN zadań w obszarze projektu dotyczącego termomodernizacji wybranych placówek szkolnictwa artystycznych.
  • Przygotowywanie pism, dokumentów, raportów i informacji oraz przedkładanie ich do akceptacji Koordynatora w celu realizacji przez MKiDN zadań w obszarze projektu dotyczącego termomodernizacji wybranych placówek szkolnictwa artystycznych.
  • Obsługa Centralnego systemu teleinformatycznego SL2014 w celu realizacji przez MKiDN zadań w obszarze projektu dotyczącego termomodernizacji wybranych placówek szkolnictwa artystycznych.
  • Troska o dobry wizerunek urzędu i realizowanego Projektu w celu realizacji przez MKiDN zadań w obszarze projektu dotyczącego termomodernizacji wybranych placówek szkolnictwa artystycznych
  • Realizacja innych zadań zleconych przez dyrektora i Kierownika Projektu w obszarze związanym z przedmiotowym Projektem w celu realizacji przez MKiDN zadań w obszarze projektu dotyczącego termomodernizacji wybranych placówek szkolnictwa artystycznych.


Warunki pracy

- wejście główne do budynku od strony ul. Kopernika przystosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
- praca w pokoju wieloosobowym na czwartym piętrze, przy monitorze ekranowym powyżej czterech godzin oraz przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, drukarka,
- praca pod presją czasu w razie potrzeby poza siedzibą urzędu oraz w nietypowych godzinach,
- podejmowanie decyzji w warunkach stresu,
- obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe.
Praca wymaga przemieszczenia się między kondygnacjami w budynku.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu dokumentów do Ministerstwa, Biuro Podawcze czynne w godz. 8.15 - 16.15). Dokumenty winny być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie. Dokumenty można dostarczyć osobiście do Biura Podawczego lub wysłać pocztą. W ofercie należy podać adres e-mail. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do następnego etapu rekrutacji będą informowani e-mailem lub telefoniczne o terminie kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego.
Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niewskazanych do zatrudnienia będą komisyjnie zniszczone.Rekrutacja przebiega w trybie dwuetapowym: test wiedzy oraz rozmowa kwalifikacyjna.

Wzór oświadczenia dostępny jest na stronie www.mkidn.gov.pl
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe techniczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
Doświadczenie w pracy w obszarze realizacji/kontroli/nadzoru projektów inwestycyjnych.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość dokumentów programowych, wytycznych, procedur, regulacji i zasad wdrażania POIiŚ 2014-2020. 2. Znajomość dokumentu NFOŚiGW - Ramowy katalog kosztów/wydatków kwalifikowalnych dla Poddziałania 1.3.1 „Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej” POIiŚ 2014-2020. 3. Znajomość ustaw: - prawo zamówień publicznych, - prawo budowlane, - prawo ochrony środowiska, - o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, - o ochronie przyrody, - o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie…; 4. Znajomość rozporządzeń: - w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, - w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego…;
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych. Znajomość ustawy o służbie cywilnej.
  • Dobra znajomość środowiska Windows oraz umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym w szczególności pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint).
  • Kompetencje: - rzetelność, - wiedza specjalistyczna, - zorientowanie na osiąganie celów, - doskonalenie zawodowe, - inicjatywa, - skuteczna komunikacja, - organizacja pracy i osiąganie rezultatów, - odporność na stres.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie z zakresu procesu inwestycyjnego, zamówień publicznych , prawa budowlanego.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kwestionariusz osobowy zamieszczony na stronie internetowej Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego: www.mkidn.gov.pl;
  • kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie z zakresu procesu inwestycyjnego, zamówień publicznych , prawa budowlanego.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-03-24
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    21/03/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi