Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista

Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • nadzór nad środowiskiem informatycznym pod względem dostępności usług i aplikacji dla użytkowników i instytucji zewnętrznych. Monitorowanie pracy użytkowników w systemach teleinformatycznych. Koordynacja współpracy z przedstawicielami Ministerstwa Spraw Zagranicznych i Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w zakresie bieżącej współpracy oraz opracowywania dodatkowych funkcjonalności. Udział w realizacji projektów teleinformatycznych w zakresie analizowania i opiniowania dokumentacji technicznej i użytkownika systemów i ewidencji oraz udzielanie konsultacji w zakresie funkcjonowania systemów i ewidencji od strony technicznej;
  • koordynacja i nadzorowanie pracy osób (pracownicy firm zewnętrznych) wykonujących zadania w zakresie utrzymania CEWiUDP i SRP. W przypadku jakichkolwiek zakłóceń pracy systemów CEWiUDP i SRP podejmowanie działań związanych z przywróceniem ich prawidłowego funkcjonowania;
  • udział w pracach związanych z prowadzonymi przez Wydział projektami, polegających na opiniowaniu, zgłaszaniu uwag i wymagań do funkcjonalności podsystemów w opracowaniach projektowych;
  • administrowanie modułem ochrony dostępu do zasobów aplikacji oraz usług WebService;
  • opracowywanie i wdrażanie nowych mechanizmów zapewniających dostęp do Rejestrów Państwowych przez użytkowników z wykorzystaniem istniejących możliwości technicznych. Zarządzanie prawami dostępu do CEWiUDP i SRP przez użytkowników;
  • współpraca z innymi podmiotami w celu integracji systemów informatycznych i ewidencji z innymi systemami informatycznymi a w szczególności z systemami ewidencji ludności;
  • udział w pracach legislacyjnych związanych z wprowadzeniem nowych lub zmianą obecnych dokumentów tożsamości i podróży opiniując projekty nowych aktów prawnych. Współdziałanie w opracowaniu strategii rozwoju polskich dokumentów w szczególności w zakresie ich funkcjonowania w istniejących i tworzonych w kraju systemach informatycznych;
  • zarządzanie wiedzą i konfiguracją w obszarze utrzymania CEWiUDP i SRP poprzez akceptację i konsultację wniosków o zmianę (RFC), współudział w tworzeniu instrukcji administracyjnych i operatorskich oraz prowadzenie szkoleń wewnętrznych.


Warunki pracy

Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury);
Zagrożenie korupcją;
Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz;
Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.

Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone
w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://nabory.kprm.gov.pl, http://mc.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 556 84 74.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze informatyki (wdrażanie projektów IT lub zarządzanie projektami IT lub opracowywanie założeń dla projektów IT)

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie ze zrozumieniem dokumentacji technicznej;
  • przeszkolenie w zakresie projektów informatycznych potwierdzone certyfikatami z zarządzania projektami (np.PRINCE2 Foundation) i usługami (np. ITIL Foundation)
  • wiedza z zakresu prowadzenia projektów IT;
  • znajomość narzędzi wspomagających zarządzanie projektami;
  • znajomość ustawy o dokumentach paszportowych i aktów wykonawczych;
  • znajomość systemów baz danych np. Oracle;
  • umiejętność argumentowania;
  • umiejętność skutecznego komunikowania się;
  • umiejętność współpracy w zespole;
  • zdolność analizy i syntezy informacji;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność tworzenia pism urzędowych;
  • szkolenia w zakresie praktycznego zarządzania projektami i usługami IT potwierdzone certyfikatami (np.PRINCE2 Practitioner; ITIL: SS, SD, ST, SO, CSI; ISTQB), w zakresie administrowania systemami Linux, bazami danych DB2, Oracle potwierdzone certyfikatami;
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "tajne" lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-02-24
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    24/02/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi